منو

بهره برداری چمن طبیعی استادیوم شماره ۲شهدای مس رفسنجان برای فصل آینده

رضا امینی مقدم بیان کرد:باتوجه به بخش نامه جدید فدراسیون فوتبال که برگزاری مسابقات لیگ برتر در چمن های مصنوعی ممنوع خواهد بود و عدم بهره برادری استادیوم اصلی برای فصل آینده چمن مصنوعی استادیوم شماره دو شهدای صنعت مس رفسنجان جمع آوری شده است و چمن طبیعی استادیوم شماره دو برای فصل جدید (۲۸مهر ماه)به بهره برداری خواهد رسید .

۰۳ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، صبح امروز اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان  در تور ورزش و رسانه  به میزبانی اداره ورزش و جوانان  شهرستان از استادیوم شماره ۲ شهدای مس رفسنجان ، موسسه چند منظوره شادروان ایوب علی بیگی عبدالله آباد، سالن ورزشی فرهنگیان، سالن بسکتبال ورزشگاه تختی، سالن دو منظوره عدالت، ورزشگاه سرداران شهید لاهیجان ، ورزشگاه نوش آباد رفسنجان و سالن ورزشی چند منظوره شهدای دانش آموز گمنام بازدید کردند.

رضا امینی مقدم معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان در حاشیه تور ورزش و رسانه بیان کرد :یکی از ضلع های توسعه شهرستان ورزش است که میتواند در کنار ضلع های کشاورزی و صنعت تکمیل کننده ی توسعه شهرستان شود .با روحیه ی مطالبه گری اداره ورزش و جوانان رفسنجان توانستم یازده مورد از اماکن ورزشی شهرستان را بازسازی و نوسازی کنیم .

وی افزود:طرح حمایت از اماکن ورزشی توسط باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان ادامه خواهد داشت و در آینده ی نزدیک با تشکیل آکادمی‌ها ی ورزش در روستاها ، روستاهای شهرستان تحت حمایت این طرح قرار خواهند گرفت . به علت شرایط کرونایی حاکم بر جامعه فعالیت های اجتماعی باشگاه تحت الشعاع قرار گرفته اند که امید وار هستیم با حذف این ویروس منحوس فعالیت های اجتماعی آغاز و توسعه یابند .

رضا امینی مقدم تاکید کرد:امیدوار هستم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان به عنوان سفیر فرهنگی حامی خوبی برای فعالیت های فرهنگی شهرستان باشد و در کنار دیگر ارگان ها و انجمن ها شهرستان فعالیت های فرهنگی بیشتری انجام دهد .

وی گفت:باتوجه به بخش نامه جدید فدراسیون فوتبال که برگزاری مسابقات لیگ برتر در چمن های مصنوعی ممنوع خواهد بود و عدم بهره برادری استادیوم اصلی برای فصل آینده چمن مصنوعی استادیوم شماره دو شهدای صنعت مس رفسنجان جمع آوری شده است و چمن طبیعی استادیوم شماره دو برای فصل جدید (۲۸مهر ماه)به بهره برداری خواهد رسید .

 

بازسازی اماکن ورزشی شهرستان با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان

امیر پناهی مجری نوسازی و باز سازی اماکن ورزشی شهرستان رفسنجان در ادامه تاکید کرد:باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان در راستای حمایت از اماکن ورزشی شهرستان اقدام به بازسازی مجموعه های ورزشی رفسنجان کرده است . زیر ساخت های اماکن‌ ورزشی شهرستان از جمله ؛گرمایشی و سرمایشی ،کف پوش ،چمن و روشنایی سالن ها و ورزشگاه باز سازی و نوسازی شده اند .

امیر پناهی در ادامه گفت :با توجه عدم فضای مناسب در تعدادی از سالن های ورزشی رفسنجان طبق استاندار ها نمی‌توان سکو برای تماشاگران ایجاد کرد اما در برخی از سالن های ورزشی از جمله ؛سالن9 دی به دلیل فضای مناسب سکو برای حضور تماشاگران ایجاد شده است .

وی افزود:سالن ورزشی عدالت  از صفر تا صد بازسازی شده است که میتوان به عنوان یکی از بهترین سالن های شهرستان از آن نام برد و همچین پس از پایان پروژه ی سالن عدالت سالن های حجاب و تلاش باز سازی و نو سازی خواهند شد .

امیر پناهی اظهار کرد:اقدامات لازم در جهت اصلاح و نگه داری(سم پاشی ،کود دهی و ابیاری ) چمن طبیعی ورزشگاه نوش آباد رفسنجان انجام شده است . ورزشگاه سرداران شهید لاهیجان با بیش از ۷ هزار مترحصار، حصار کشی شده است  به‌مدت ۵ سال توسط باشگاه مس اجاره شده که تیم‌های بزرگسالان و پایه‌ها در  در زمین چمن طبیعی آن تمرین  کنند.

 

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.