منو

سیاست احمدیان در حذف متولدین 66 و 65

محرم احمدیان معاون نیروی انسانی پر حاشیه سعد محمدی در دستور العملی عجیب بازه سنی حضور در آزمون شرکت افق کرمان را به یکباره 5 سال ارتقاء داده است .

۰۵ شهریور ۱۴۰۰

تارنمای خبری ایستار// محرم احمدیان معاون نیروی انسانی پر حاشیه سعد محمدی در دستور العملی عجیب بازه سنی حضور در آزمون شرکت افق کرمان را به یکباره 5 سال ارتقاء داده است .

پیش از این،گروه سنی متولدین از 1364 آخرین گروه سنی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی بودند که در آزمون استخدامی اخیر ابتدا متولدین 1370 به بعد مجاز به شرکت در این آزمون اعلام شد تا عملا متولدین 65 تا 69 از گروه سنی خارج شوند. بعد از اعتراضات مجددا اعلام شد که متولدین 66 به بعد مجاز میباشند و نهایتا اینکه حق تعداد کثیری از متولدین 66 و 65 که منتظر برگزاری آزمون پس از 5 سال چشم انتظاری بودند ضایع گردیده است.

شنیده شده است که احمدیان در پاسخ به برخی انتقادها بیان کرده که متولدین دهه شصت فرسوده هستند.

محرم احمدیان از نزدیکان اردشیر سعد محمدی است که از زمان حضور در مجموعه مس تا به امروز حواشی زیادی پیرامون وی وجود داشته است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.