منو

كلنگ زنی و افتتاح پنج پروژه عمرانی و فرهنگی در شهرستان رفسنجان

عصر امروز به مناسب هفته دولت پنچ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتبار بیش از ۱۵۰میلیارد ریال با حضورحسینی نژاد مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد .

۱۰ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،عصر امروز به مناسب هفته دولت پنچ پروژه عمرانی و فرهنگی با اعتبار بیش از ۱۵۰میلیارد ریال با حضورحسینی نژاد مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد .

کلنگ جاده روستای خنامان_ دره در به طول 19 کیلومتر و به میزان اعتبار هشت میلیارد تومان  به زمین زده شد.پیش بینی شده است طی دو سال این جاده به بهره‌برداری خؤاهد رسید که با بهره‌برداری از آن مسیر خنامان – رفسنجان 30 کیلومتر نزدیک‌تر خواهد شد.


جاده کمربندی عرب آباد به طول دو کیلومتر و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آسفالت معابر روستایی علی آباد انقلاب به مساحت 20هزار متر مربع و اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح شد .

آسفالت معابر روستا همت آباد علیا به میزان اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان و به مساحت 13هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

در آخر آمفی تئاتر روباز قائمیه مجد به مساحت 2200مترمربع و اعتبار 260میلیون تومان به بهرداری رسید .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.