منو

ماجرای تخریب از زبان سرپرست شهرداری

جهانگیر ملکی عنوان كرد:به علت عدم همکاری مالكان کوچه مصطفی خمینی۸۶ پروژه ی بزرگراه قدس بلاتکلیف مانده است بعد از سه اخطار حکم تخریب در ساعت۶:۳۰صبح جمعه انجام شد.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰

جهانگیر ملکی در گفت و گو با ایستار در زمینه تخریب دیوار حصار سه ملک واقع در خیابان مصطفی خمینی ۸۶ در تاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۲اظهار کرد:از سال ۱۳۸۲براساس طرح تفضیلی مسکن شهر سازی و بررسی های انجام شده برای رفع گره های ترافیکی در این منطقه احداث بزرگراه در نظر گرفته شده است كه حتی در زمان آقای پور محمدی بسیاری از ملک های این منطقه با تعامل و همکاری مردم تصرف و تخریب شد و هزینه ملک به مالکان پرداخت شد.

وی افزود:در زمان شهردار اسبق مهندس عظیمی زاده احداث این پروژه کلید خورد و هر روز مالکان این سه ملک به بهانه های مختلفی تخریب را نپذیرفتن.تمام مراحل احداث بزرگ راه قدس(آسفالت ،جدول گذاری و روشنایی) تا پشت دیوار های این سه ملک انجام شده است و این پروژه از شهریور ماه سال گذشته به علت عدم همکاری مالکان متوقف شده است وشورای پنجم جلسات بسیاری در این باره با مالکان برگزار کرد اما مالکان قبول نکردند.

جهانگیر ملکی در ادامه گفت و گو با خبر نگار ایستار عنوان کرد:شورای ششم در سه جلسه با مالکان به گفت و گو پرداخت و به مالکان پیشنهاد افزایش ۲۰درصدی قیمت کارشناسی شده را داد اما بازم همکاری لازم انجام نشد .

وی تاکید کرد:در بهمن ماه سال گذشته حکم رفع موانع از دادگستری رفسنجان اخذ شد و بعد از چند بار اخطار به مالکان در نهایت در دوازدهم شهریور ۱۴۰۰با اطلاع دادن به مالكان از ۷۲ساعت قبل دیوار حصار سه خانه با وجود حکم تخریب تمام سه خانه با حضور نیرو انتظامی در ساعت ۶:۳۰صبح با اطمینان تمام که کسی حضور نداشته باشد و آسیب ببیند انجام شد  .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.