منو

آغاز به کار آکادمی کار آفرینی رفسنجان

آکادمی کارآفرینی به منظور توسعه و ترویج کارآفرینی در شهرستان رفسنجان فعالیت خود را آغاز کرد.

۱۵ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در مراسم آغار به کار آکادمی کارآفرینی به منظور توسعه و ترویج کارآفرینی در شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه ۲۰سال در حوزه کار آفرینی و اشتغالزایی کارمند هستم اظهار کرد:  من پنچ سال است دنبال همچین ایده بی نظیری بودم که بتوانم آن ایده را حمایت کنم و شکل بگیرد . دوره ی آکادمی کار آفرینی در رفسنجان یک دوره ی بی نظیر است.

وی افزود :این دوره میتواند انسان های  متفاوت تری  را آموزش دهد که برای خود و دیگران اشتغال ایجاد کنند .امیدوارم افراد شرکت کننده در این دوره  قدر  این فرصت خوب  را بدانند  و از تجربیات افراد موثر در انجمن کار آفرینان رفسنجان بهره ببرند.

در ادامه مراسم روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: شرکت صنایع ملی مس ایران از ابتدای تاسیس و راه اندازی  توجه ویژه ای به مسئولیت های اجتماعی داشته است که قدیمی ترین آن راه اندازی همزمان باغ کنتوییه با مجتمع مس سرچشمه است.

وی در ادامه گفت:در ابتدای ده نود مجتمع مس سرچشمه رفسنجان شعار مس حامی فرهنگ و هنر را مطرح کرد که به طور جد مدیران مجتمع مس این شعار حمایت کردند.در زمان کرونا مجتمع مس سر چشمه شعار، ما در بحران ها همراه شما خواهیم بود را مطرح کرد که در این زمینه به طور نسبی موفق بودیم .

روح الله ابوالهادی  با توجه به اینکه مجتمع مس سر چشمه رفسنجان به شکرانه موقعیت خود در جامعه کار های خیر انجام میدهند تاکید کرد: در زمینه شکر گزاری مجتمع مس سرچشمه سعی دارد در آکادمی کار آفرینی از افرادی که ایده های خوب دارند حمایت کند و در کنارشان حضور داشته باشد .

آکادمی کارآفرینی با همکاری انجمن کار آفرینان رفسنجان ، مشارکت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج)فعالیت خود را آغاز کرد‌.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.