منو

علی ستاره درخشان از خودگذشتگی

جهاد دانشگاهی رفسنجان در چهارمین دیدار با ستاره ها به سراغ یک نوجوان 16ساله رفت.

۱۶ شهریور ۱۴۰۰

 به گزارش ایستار، به دعوت مجموعه جهاد دانشگاهی رفسنجان در ادامه دیدار با ستاره های شهرستان به سراغ یک نوجوان ۱۶ساله در یکی از روستاهای حومه شهر رفتیم که از مادر جوان خود که بر اثر فشارهای عصبی سمت چپ بدنش فلج شده است پرستاری می کند.
علی کسی که در سن کودکی به یکباره وارد دنیای بزرگ سالی شده است. اما همانند دیگر هم سالان خود هیجان و هیاهو نوجوانی ندارد و تنها تفریح او فوتسال است و دوست دارد در رشته تربیت بدنی تحصیل کند.
اما علی خجالتی است و این مادر علی که بروی تخت در گوشه ای از خانه کوچکشان داستان زندگی اش را روایت می کند:
«در جوانی با پدر علی ازدواج کردم در مدتی که با همسر سابقم زندگی میکردم ۱۴بار او را به کمپ بردم و ترک دادم در نهایت در اخرین باری که از کمپ بازگشت در خانه بساط هروئین را به پا کرد و گفت من توان ترک ندارم. به یاد دارم زمان هایی که بچه ام علی را با سیم داغ می سوزاند و هنوز هم رد سوختگی بر روی بدن علی باقی مانده است.
در سن ۲۶سالگی از پدر علی جدا شدم و مهریه ام را در ازای حضانت علی بخشیدم . در سن ۲۸سالگی متوجه بیماری ام شدم در دوسال ابتدای بیماری شرایطم تقریبا عادی بود اما بعد از ورود به دهه سوم زندگی ام کنترل قسمت چپ بدنم را از دست دادم و تخت نشین شدم .
علی از سن دوازد سالگی تمام کارهای شخصی مرا انجام می دهد علی بزرگ ترین نعمت زندگی من است که امیدوارم بتواند به بزرگ ترین آرزو های خود برسد»
یکی از بزرگ ترین ارزوهای ستاره داستان ما، درمان مادرش در یکی از بیمارستان های پایتخت است زیرا پزشکی به او قول درمان مادر را داده است.
در پایان این دیدار علی قول درمان مادر، ساخت خانه با امکانات مناسب و حمایت برای رسیدن به رویایش یعنی فوتسال را از سوی یک خیر وجمعی از مسئولین شهرستان دریافت کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.