منو

فرماندار رفسنجان:مسئولین باید فرهنگ جهادی را سر لوحه کارخود قرار دهند

مجید فصیحی هرندی تاکید کرد:اگر فرهنگ جهادی و ایثار سرلوحه راه مسئولین و مردم کشور قرار بگیرد  بسیاری از گره ها و مشکلات موجود در جامعه رفع خواهد شد.

۲۰ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار صبح امروز مجید فصیحی هرندی فرماندار شهرستان رفسنجان در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه حمایت مردم در پشت جبهه و حضور رزمندگان در جبهه ها باعث شد توطئه پیچده دشمن شکست بخورد اظهار کرد:اگر فرهنگ جهادی و ایثار سرلوحه راه مسئولین و مردم کشور قرار بگیرد  بسیاری از گره ها و مشکلات موجود در جامعه رفع خواهد شد.

وی افزود:فرهنگ جهادی ویکپارچگی مردم در هشت سال دفاع مقدس  توانست کشور ایران و انقلاب سلامی را از توطئه دشمنان در امان نگه دارد بنابراین باید امروز حماسه دفاع مقدس را زنده نگه داریم .

 

در ادامه فرمانده سپاه رفسنجان با توجه به اینکه امسال آغاز هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی مصادف شده است باید برنامه های ویژه ای در این هفته ی گرانقدر برنامه ریزی شود تصریح کرد:فضاسازی شهری، دیدار با امام جمعه شهرستان و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، گلباران گلزار شهدای سراسر شهرستان و حضور در نماز جمعه با همراهی بسیجیان از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

سرهنگ پساوند با اشار به اینکه در  هفته ی گرامیداشت دفاع مقدس نیروهای بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم اعزام خواهند شد بیان کرد:امیدواریم همانند سال گذشته المان های زیبایی در سطح شهر نصب شود و هچنین با همکاری بسیج ادارات میز خدمت در مناطق محروم و روستاهای شهرستان رفسنجان برپا شود.

 

 

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.