منو

بیمارستان رفسنجان در آستانه اربعین حسینی به ام آر ای مجهز شد

با پیگیری و همت موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان دستگاه ام‌آرآی توسط خانواده احمدی از خیران این موکب به مبلغ ١۶ میلیارد تومان خریداری و به بیمارستان اهدا شد.

۲۲ شهریور ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار ،علی اسماعیلی‌ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در مراسم انعقاد قرارداد یکی از خیرین موکب خاتم الانبیاء رفسنجان با دانشگاه علوم پزشکی برای خرید یک دستگاه ام آر آی تاکید کرد: قرارداد ام‌آرآی فعلی با توجه به طول مدت قرارداد ده ساله به پایان رسیده بود که طی جلسات متعدد با مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) یکی از خیرین موکب آقای احمدی متقبل شد این دستگاه را خریداری کند.

وی افزود: دستگاه ام آر آی  باید به صورت خیریه اداره شود و همچنان در بیمارستان‌ علی‌بن ابیطالب (ع) فعالیت خود را ادامه دهد و بخشی از عواید دستگاه نصیب محرومان و نیازمندان اعم از بیمار و غیربیمار براساس صلاحدید خانواده آقای احمدی هزینه خواهد شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در ادامه عنوان کرد: هر سال موکب خاتم‌الانبیاء(ص) برای راهپیمایی اربعین که شرایط فراهم بود خدمات بزرگی به زائران حسینی در کربلا و نجف انجام می دادند، سال گذشته کرونا مانع تشرف این موکب به کربلا شد تحت عنوان احرار حسینی همه زندانیان جرائم غیرعمد مشمول قانون را آزادسازی کردند .

وی ادامه داد:  امسال باتوجه شرایط فعلی مردم نمیتوانند به کربلا اعزام شوند موکب در اقدامی خیرخواهانه در آستانه اربعین با همکاری خیران اقدام به خرید دستگاه ام‌آرآی کردند که این اقدام بسیار ارزشمند با نام و یاد اباعبدالله الحسین (ع) برای استفاده بیماران صورت می‌گیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.