منو

شفاف سازی منابع مالی و هزینه کرد باشگاه های ورزشی استان کرمان

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه باشگاه های که در استان کرمان پول خرج می کنند به صورت غیرمستقیم زیر نظر دولت هستند و از بیت المال هزینه می کنند لذا باید در امورات خود پاسخگو باشند اما تاکنون در شفاف سازی هزینه ها، حریف آنان نشدیم.

۰۹ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار محمدرضا پورابراهیمی” شامگاه هشتم مهرماه در نشست نمایندگان سمن های استان کرمان با وزیر ورزش و جوانان بر لزوم اصلاح ساختار حوزه ورزش در ارتقاء جایگاه بخش جوانان تاکید کرد و گفت: اصلاح ساختار وزارت ورزش و جوانان در اختیار هیات وزیران و دولت است و در جایی که نیاز به ظرفیت قانونی باشد، مجلس همکاری لازم را انجام خواهد داد.
وی با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان برای اصلاح ساختارها باید تیمی تخصصی با رویکرد علمی و حرفه ای تشکیل دهد و این اصلاح ساختار را در برنامه هفتم توسعه بیاورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس گام دوم انقلاب اسلامی  پیشانی جوانان ما باید علم و دانش باشد زیرا این مسیر به خلق ثروت و اقتدار اقتصادی منتهی می شود.

وی بیان کرد: آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت حوزه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تسهیلات ازدواج و اشتغال به جوانان پرداخت کنیم اما متاسفانه وزارت ورزش و جوانان تاکنون در تامین منابع مالی برای اشتغال جوانان اعلام مشکل نکرده است.

پورابراهیمی با طرح این سوال که وزارت ورزش و جوانان چندبار به مجلس برای رفع مشکلات مالی مراجعه کرده اند؟ عنوان کرد: اصلا این موضوع استنباط وزارت ورزش نبوده است یا حداقل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از آن بی اطلاع است. مسئواین این وزارتخانه باید در خانه ملت پیگیر رفع مشکلات جوانان در حوزه های مختلف باشند.

وی ارتباط وزارت ورزش برای پیگیری مطالبات جوانان با مجلس را ارتباط قطع شده دانست و بیان کرد: سمن های جوانان در حوزه های مختلف با کمترین امکانات کار می کنند اما هزینه کرد و منابع مالی در حوزه باشگاه های ورزشی و جوانان برای ما غیرشفاف است که باید شفاف سازی شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه باشگاه های که در استان کرمان پول خرج می کنند به صورت غیرمستقیم زیر نظر دولت هستند و از بیت المال هزینه می کنند لذا باید در امورات خود پاسخگو باشند اما در شفاف سازی هزینه ها، تاکنون حریف آنان نشدیم.

وی افزود: هزینه برای خرید یک بازیکن در برخی باشگاه‌های ورزشی به اندازه بودجه ۵۰ سمن فعال در مناطق محروم جنوب استان کرمان است بنابراین درخواست داریم شفاف سازی اطلاعات، منابع و هزینه مجموعه های ورزشی در استان کرمان اعلام شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی داریم از ظرفیت بخش اقتصادی مجلس در راستای تحقق اهداف دولت استفاده کنیم، اظهار کرد: دولت سیزدهم را انقلابی می دانیم و آخرین نگاه مردم به معیشت و اقتصاد به این دولت برمی گردد.

وی تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حوزه اعتباری، بودجه ای، اشتغال و ازدواج جوانان در کنار وزارت ورزش و جوانان و دولت قرار دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.