منو

با انرژی مضاعف مسیر را ادامه خواهیم داد

مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان عنوان کرد:در بازدید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از روند ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان که روز پنجشنبه ۸ مهرماه صورت گرفت، ایشان ورزشگاه مس رفسنجان را یک سرمایه ملی فوق العاده خواند که باعث شد خستگی کار بکاهد و با انرژی مضاعف در ادامه مسیر محکم تر قدم برداریم .

۱۲ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، مهندس زیندینی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص ابراز رضایت و خرسندی وزیر محترم ورزش و جوانان از زیر ساخت های باشگاه مس گفت:در بازدید وزیر محترم ورزش و جوانان، جناب آقای دکتر سجادی از روند ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان که روز پنجشنبه ۸ مهرماه صورت گرفت، ایشان ورزشگاه مس رفسنجان را یک سرمایه ملی فوق العاده خواند که بخشی از نیازهای فوتبال منطقه را پوشش می دهد.

ایشان با توجه به سابقه دیرینه در انجام مسئولیت های ورزشی کشور و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه، رضایت مندی و خرسندی خود را از امکانات، تلاش و فکر صورت گرفته در ورزشگاه مس را نشان دادند.
مجید زیندینی در ادامه گفت: این اتفاق ارزشمند باعث شد تا هم از خستگی کار بکاهد و هم با انرژی مضاعف در ادامه مسیر محکم تر قدم برداریم.
به طور قطع و یقین باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان تمام تلاش خود را جهت شکوفایی ورزش رفسنجان و بها دادن به استعدادهای درخشان و برتر بومی انجام می دهد و هیچ گاه مسائل حاشیه‌ای نمی تواند خدشه ای در آرمان ها و اهداف این مجموعه که همانا سربلندی و نام آوری برای رفسنجان، سرچشمه مس ایران است، وارد کند.

بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاشهای تمامی مدیران، معاونین، همکاران و همه بزرگان و پیشکسوتان ورزش شهرستان که در این مسیر همراه و همدل تلاش می کنند تشکر و قدردانی کنم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.