منو

۳۵ میلیارد تراز منفی شهرداری رفسنجان/ هیچ ملکی برای شهرداری باقی نمانده است

سید حسین رحیمی در آیین معارفه شهردار رفسنجان تاکید کرد :شهرداری رفسنجان را با بودجه نقدی ۶۰میلیارد تومان و ۱۳۰میلیار تومان تعهدات که ۹۹میلیارد تومان آن چک در بازه سه ساله است تحویل گرفتیم و در حال حاضر۲۵ میلیارد تومان چک برگشتی دارد. هم اکنون شهرداری رفسنجان را با ۳۵ میلیارد تومان تراز مالی منفی به دست آقای مجید کهنوجی میسپاریم .

۱۷ مهر ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار صبح امروز سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان در مراسم معارفه شهردار جدید رفسنجان اظهار کرد: در شورای شهر رفسنجان به دور از گرایش های سیاسی برای آبادی شهر رفسنجان دست به دست هم دادیم که با استفاده از پتانسیل های موحود مناطقی از شهر که در وضعیت بدی به سر میبرد پیشرفت کنند .
وی در زمینه انتخاب شهردار رفسنجان در دوره ششم شورای شهر بیان کرد: به مدت ۴۵روز از افراد مختلف مصاحبه کردیم که در پایان بدور از فشار های سیاسی و با نگاه به کارکردهای فردی چون بومی بودن، خلاق، نوآور و پاکدست بودن مجید کهنوجی با رای اکثریت اعضای شورای رفسنجان به عنوان شهردار رفسنجان انتخاب شد .

سید حسین رحیمی تاکید کرد :شهرداری رفسنجان را با بودجه نقدی ۶۰میلیارد تومان و ۱۳۰میلیار تومان تعهدات که ۹۹میلیارد تومان آن چک در بازه سه ساله است تحویل گرفتیم و در حال حاضر۲۵ میلیارد تومان چک برگشتی دارد.
وی افزود:هم اکنون شهرداری رفسنجان را با ۳۵ میلیارد تومان تراز مالی منفی به دست آقای مجید کهنوجی میسپاریم .

رئیس شورای شهر رفسنجان تاکید کرد :در دوره قبل تمام تفکیک زمین ها به صورت ریالی دریافت شده و پول آن هزینه شده و در حال حاضر هیچ ملکی برای شهرداری باقی نمانده است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.