منو

مرکز تحقیق و توسعه مدرن در رفسنجان احداث می شود

شهردار رفسنجان از آغاز مطالعات احداث مرکز تحقیق و توسعه مدرن در رفسنجان به همت شهرداری و شورای ششم خبر داد.

۲۴ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان، مهندس کهنوجی در آیین اختتامیه جشنواره نوآوری و اختراعات مرتبط با کرونا، با قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد، نوید تأمین زیرساخت مطلوب در حوزه مطالعات و تحقیقات را به جوانان دهه هفتادی و هشتادی داد.

وی مرکز تحقیق و توسعه را مجموعه ای منحصربفرد و کامل معرفی کرد که می تواند دغدغه جوانان در حوزه مطالعاتی را رفع نماید و افزود: این مرکز دارای کتابخانه الکترونیکی، سالن های مطالعه عمومی و خصوصی مجهز، سالن نمایشگاهی و آمفی تئاتر و فضای سبز مدرن هم راستا با طرح خواهد بود.

شهردار رفسنجان ادامه داد: مطالعات اولیه ساخت این مجموعه آغاز شده است و امیدواریم با طراحی مجموعه ای کامل و مجهز، تمامی زیرساخت های لازم برای تأمین نیاز جامعه علمی را فراهم کنیم.

مهندس کهنوجی با ابراز امیدواری از اتمام این پروژه تا پایان دوره چهارساله شورای ششم، گفت: در این مجموعه محلی برای برگزاری جشنواره های اختصاصی مس و پسته و دارای باغ پسته با هدف جذب گردشگر خارجی نیز راه اندازی خواهد شد.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه ای برای کارآفرینی و اشتغالزایی از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز می باشد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.