منو

شهردار کرمان با شعار تحول و تعامل آمد

سعید شعرباف تبریزی شهردار جدید کرمان در نخستین جلسه خود در نشست عمومی شورای این شهر با تاکید بر اینکه تحول یکی از برنامه هایش بوده و به آن پایبند است گفت که تعامل و ارتباط با شورا را به شکل کاملا محسوسی افزایش خواهد داد.

۲۶ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، وی روز دوشنبه در جمع اعضای شورا اظهارداشت: تحول جزو برنامه‌های من بوده و میثاق من برای حضور در شهرداری کرمان هم برنامه‌ها و تعهداتی بوده که در این حوزه به شورا تحویل داده‌ام.

شعرباف تبریزی ضمن تشکر از اعضای شورای شهر کرمان بابت اعتماد به وی به عنوان شهردار افزود: همدلی و همگامی اعضای شورای شهر کرمان، یکی از عوامل اصلی پذیرش این مسئولیت بوده است.

وی ادامه داد: با همدلی، همگامی و حداقل نگاه‌های سیاسی است که می‌شود گام‌های خوبی برداشت و کارهای بزرگی انجام داد که از این نظر شورای شهر کرمان در کشور بی‌نظیر است.

شعرباف تبریزی با بیان اینکه ارتباط شهرداری و شورا به‌طور کاملاً محسوسی افزایش پیدا خواهد کرد خاطرنشان کرد: دسترسی‌ها، ارتباطات و داده‌ها بیش از آنچه که مد نظر است، افزایش پیدا خواهد کرد و نه‌تنها برای اعضای شورای شهر، بلکه برای مردم نیز این مهم و بسیاری از موضوعاتی که در کشور نمونه تجربه‌شده‌ای ندارد رخ خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه به‌طور جدی به کمک‌ و همراهی‌های اعضای شورای شهر امیدوار است بیان کرد: با توجه به موارد مطرح شده در شورای امروز، تا حد امکان سعی می‌کنم فضای صحن علنی و کمیسیون‌های شورا را از مواردی که وظیفه مستقیم شهرداری و جزییات است و شاید برای اطمینان در گذشته فرستاده می‌شده، خالی کنم.

شهردار کرمان ادامه‌داد: بعضی از موارد مطرح شده در شورا را می‌توان براحتی در شهرداری مطرح و حل کرد.

وی تأکید کرد: بخش زیادی از پردازش‌ها در شهرداری انجام خواهد شد و برای تصمیم نهایی به صحن شورا آورده می‌شود.

به گزارش ایرنا ۲۴ مهرماه جاری وزیر کشور حکم شهردار منتخب کرمان را تایید و وی را منصوب کرد؛ وی که اهل مشهد و متولد ۱۳۶۰ است ششم شهریورماه با رای اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در دوره ششم انتخاب شده بود.

شهردار پیشین کرمان سیدمهران عالم زاده و منتخب شورای دوره پنجم بود که پیش از شروع به کار شورای ششم استعفا کرده بود و اعضای این شورا، محسن پوراسماعیلی را که از نیروهای باسابقه بومی و باتجربه مدیریت شهری کرمان و دیگر شهرهاست به عنوان سرپرست شهرداری کرمان برگزیده بودند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.