منو

چرخ کارگاه تولید دستکش صنعتی رفسنجان با همت زنان سرپرست خانوار میچرخد

محسن اسماعیلی مدیر عامل خیریه کوثر مهر رفسنجان گفت:کارگاه تولید دستکش صنعتی خیریه کوثر مهر در بهمن ماه سال گذشته با اشتغالزایی ۳۷نفر از زنان سرپرست خانوار راه اندازی شد.

۱۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،صبح امروز محسن اسماعیلی مدیر عامل خیریه کوثر رفسنجان در جمع خبرنگاران شهرستان رفسنجان اذعان داشت : خیریه کوثر مهر رفسنجان از آبان ماه سال 1390 بر مبنای تهیه جهیزیه برای دختران نیازمند کار خود را شروع کرد و در ابتدا توانستیم با برگزاری دو  بازارچه در مجموعه گلستان امین  به تعدادی  از  نیاز مندان جهیزیه اهدا کنیم  و در نهایت در آبان ماه سال 1392خیریه کوثر رفسنجان ثبت شد .

وی افزود:  برای ایجاد در آمد زایی جهت تامین بودجه خیریه در ابتدای کار نمایندگی نان رضوی را گرفتیم و چهار کیوسک خیر ساز برای عرضه ی نان در سطح شهر دایر شد .

محسن اسماعیلی با توجه به اینکه صندوق قرض الحسنه خیریه کوثر مهر رفسنجان از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرد، اظهار کرد :در ابتدای فعالیت صندوق قرض الحسنه خیریه کوثر  به نیازمندان تسهیلات بدون سود ۵۰۰هزار تومانی ارائه میداد که این مبلغ هم اکنون به پنج میلیون تومان با باز پرداخت ۲۰ماهه افزایش یافته است .

وی ادامه داد:در حال حاضر سرمایه صندوق قرض الحسنه  خیریه ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان است و در مدت زمان  فعالیت ده ساله نزدیک به ۵میلیارد تومان تسهیلات ارائه کرده است .

مدیر عامل خیریه کوثر رفسنجان  با اشاره به اینکه باشناخته شدن خیریه در بین مردم و خیرین  توانستیم با اهدا یک ساختمان توسط یکی از  خیرین رفسنجان دفتر مرکزی خیریه کوثر را را اندازی کنیم، یاد آور شد :در سال 1395 در همایش خیرین رفسنجان در محل تالار خیام یک زمین به مساحت پنچ هزار متر مربع به خیریه اهدا شد که توانستیم  پروژه ساخت  چهار ساختمان ۱۲واحدی را شروع کنیم که از یک تا سه سال در اختیار زوج های نیازمند قرار می‌گیرد.   .

اسماعیلی گفت:یکی دیگر از موهب های الهی در همایش خیرین رفسنجان این بود که توانستیم با کمک دندان پزشکان یک کلینیک دندان پزشکی برای ارائه خدمات دندانپزشکی به نیازمندان واقعی شهرستان دایر کنیم .

مدیر عامل خیریه کوثرمهر تاکید کرد:با گسترش خیریه در جهت افزایش در آمد خیریه کارگاه تولید دستکش صنعتی با اشتغالزایی 37نفر از زنان سرپرست خانوار، شرکت خدمات فنی ومهندسی با اشتغالزایی 13نفر و تهیه غذا با اشتغالزایی 4نفر برای تهیه غذا های کارخانه ها و کارگاه های صنعنتی رفسنجان را  راه اندازی کردیم .

وی  با اشاره به اینکه در بحث کمک به نیاز مندان تحقیق بسیار مهم است از خیرین تقاضا دارم با تحقیق کامل به افراد کمک کنند ،گفت: تا کنون نزدیک به ۱۱۰۰حواله جهیزیه به نیازمند اهدا شده است و هر پنج شنبه بین کارتون خواب ها و ۶۵خانواده نیاز مند غذا گرم توزیع میشود .

مدیر عامل خیریه کوثر مهر رفسنجان با توجه به اینکه تمام اعضای هیات مدیر خیریه دلی کار میکنند خاطر نشان کرد:میتوانید کمک های خود را به شماره کارت 5894637000087418به نام خیریه کوثر مهر رفسنجان واریز کنید.

در پایان اصحاب رسانه شهرستان رفسنجان از پروژه مسکونی  48واحدی مسکونی به مساحت 5هزار متر مربع ، کارگاه تولیدی دستکش صنعتی با تولید روزانه ۳۵۰ جفت دستکش و ساختمان صندوق قرض الحسنه خیریه کوثر مهر رفسنجان بازدید کردند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.