منو

جمهوری اسلامی قادر است زیرساخت ها را سرپا نگه دارد

سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان تاکیدکرد: یکی از اهداف هفته ی پدافند غیر عامل اطمینان دادن به مردم درجهت مصونیت زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم است و اینکه نظام جمهوری اسلامی قادر است زیر ساخت ها را سرپا نگه دارد.

۱۲ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،صبح امروز سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان در آیین گرامیداشت هفته ی پدافند غیر عامل در شهر سر چشمه بیان کرد:مقام معظم رهبری به دلیل فرهنگ سازی و امادگی عامه ی مردم با موضوع پدافند غیر عامل هشتم آبان ماه را سالروز پدافند غیر عامل نامگذاری کردند.

وی افزود:یکی دیگر از اهداف هفته ی پدافند غیر عامل اطمینان دادن به مردم درجهت مصونیت زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم است و اینکه نظام جمهوری اسلامی قادر است زیر ساخت ها را سرپا نگه دارد.

سلاجقه با اشاره به اینکه شعار هفته پدافند غیر عامل در سال ۱۴۰۰ «ایران پایدار است» یعنی اینکه کشور ایران در همه ی عرصه ها از جمله نظامی وامنیتی قوی ، پایدار و تاب آور است ،عنوان کرد:سازمان پدافند غیرعامل فضاهای داخلی و بین المللی را رصد میکند که تهدیدات مورد توجه کشور راشناسایی کند و همانند یک دستگاه همکار دستگاه های دیگر را از تهدیدات مصون سازی کند

وی با اشاره به اینکه یکی از تهدیدات جامعه امروزه تهدیدات سایبری است که در تمام حوزه ها با پیچیدگی و نهفتگی خاصی گسترده شده است ،تاکید کرد:همه حوزه‌ها به ویژه حوزه ی اقتصادی و تولیدی از تکنولوژی سایبر استفاده می‌کنند بنابراین باید پایداری و ایمن‌سازی سایبر باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.