منو

اجتماع مردم شهرهای استان کرمان در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

مردم شهرستان‌های استان کرمان در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با اجتماع خود در مناطق مختلف شهرستان‌ها مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی دست‌نشانده آنان زدند و اعلام کردند همواره پای انقلاب اسلامی می‌مانند.

۱۳ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از فارس، مجید فصیحی‌هرندی امروز در اجتماع مردم رفسنجان در میدان ابراهیم به‌مناسبت بزرگداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: سال ۱۳۵۸ آمریکا خواستند در قالب سفارت‌شان و در لباس دیپلماتیک، عناصری تقویت کنند که درون کشور ما انقلاب ما را ساقط کنند، اما جوانانی تشخیص دادند و این لانه جاسوسی را بر هم زدند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: زمانی که می‌خواهیم با تفکری مبارزه یا از تفکری حمایت کنیم، حتما شناخته‌شده ورود می‌کنیم. ما با مردم آمریکا کاری نداریم بلکه با خوی استکباری دولتمردان آمریکا در مبارزه هستیم.

تنها راه نجات کشور تبعیت از ولایت است

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار اظهار کرد: اگر کسی گمان کند که مذاکره و سازش با آمریکا حلال مشکلات است، به دلایل گوناگون سخت در اشتباه است، تنها راه نجات کشور از آسیب‌ها و تهاجم استکبار جهانی اطاعت محض از بیانات رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای است.

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان نیز در جمع مردم انقلابی این شهرستان ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر در مقابل آمریکای جنایتکار ایستاد و این مقدمه‌اش آن‌جا بود که ما روبه‌روی استکبار ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم آمریکا وصیهونیست غاصب به ما آسیبی بزند.

وی تصریح کرد: این تجمع‌ها نشان می‌دهد ما تا پای جان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستیم.

به برکت انقلاب اسلامی گام‌های بلندی در کشور برداشته شده است

رضا رضایی رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کرمان در اجتماع مردم کوهبنان اظهار داشت: یوم‌الله سیزده آبان بیان‌گر رشادت‌های دانش‌آموزان است و باید یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را گرامی بداریم.

وی خاطر نشان کرد: سیزده آبان در تاریخ انقلاب خاطرات فراوانی در خود جای داده در سه نقطه بسیار تاریخی حوادثی در خود دیده که از عظمت بالایی برخوردار هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: همگان بدانند انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است؛ در حالی که در آبان سال ۱۳۵۸ شاهد به شهادت رساندن دانش‌آموزان بودیم که این مهم عزت و عظمت نظام اسلامی را در بر داشت.

رضایی گفت:ایران اسلامی از جایگاه ویژه‌ای در منطقه و جهان برخوردار است و به برکت انقلاب اسلامی گام‌های بلندی در عرصه‌های مختلف برداشته شده است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.