منو

سردار معروفی:رسانه ابزار عملیات روانی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت :رسانه ابزار عملیات روانی است و اگر رسانه را از عملیات روانی جدا کنیم عملیات روانی تمام میشود.

۱۴ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار,صبح امروز حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین اختتامیه سومین  رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با اشاره به اینکه نسبت به رویداد های گذشته ایده های نو و جدید تری در این رویداد خلق شده است، اذعان کرد:از تمام دختران و پسران عزیز خودم که مخلصانه و مومنانه در این فرصت ۴۸ ساعته کار بزرگی را انجام دادند تشکر میکنم و دست پسران و گوشه چادر فاطمه الزهرا(س)دختران میبوسم .

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز جنگ سایبر و رسانه است,گفت:جنگ روانی برای عرصه های خاص است اما عملیات روانی تمام عرصه ها را در برمیگیرد آمریکا در سال ۲۰۰۴با عملیات روانی توانست عراق را که بهترین سیستم پروازی را دارد تسخیر کند .

سردار حسین معرفی باتوجه به اینکه ابزار عملیات روانی رسانه است ،عنوان کرد:اگر رسانه را از عملیات روانی جدا کنیم عملیات روانی تمام میشود .

وی در ادامه گفت :عملیات روانی بعد از خلقت انسان ،درصدر اسلام ،محاصره مکه توسط پیامبر(ص) ،جنگ هشت ساله ایران و عراق ،فتنه ۱۳۸۸و….وجود داشته است وهمچنین در روز گذشته با عملیات روانی هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  قدرت، شوکت و اقتدار انقلاب اسلامی نمایان شد .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با توجه به اینکه عملیات روانی در تمام عرصه ها کارساز خواهد بود ،تاکید کرد:انتشار پیام ها خیلی مهم است زیرا در بعضی از مواقع با عدم انتشار پیام صحیح عملیات روانی بر روی جامعه خودمان اجرا میشود.

در اخر باتوجه به اینکه تزریق امید در جامعه و اولویت بندی تولید محتوا در عرصه های مورد نیاز جامعه از اهداف تولید محتوا در بستر فضای مجازی است,خاطر نشان کرد:بایدتوانمندسازی در تمام عرصه های مورد نیاز با شناخت اولویت ها در فضای مجازی توسط رسانه انجام شود که یکی از راه های مهم مقابله با دشمن است.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.