منو

به طور موقت؛مرغداری‌های فاقد مجوز کرمان از نهاده‌های دولتی برخوردار می‌شوند

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی کرمان گفت: مرغداری‌های فاقد مجوز دارای شرایط اولیه بهداشتی به طور موقت از نهاده‌های دولتی برخوردار می‌شوند.

۱۷ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، علی جاویدی در جلسه کمیته تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه استان کرمان روزانه با ۳۵ تن کمبود مرغ مواجه است، اظهار کرد: برای تأمین مرغ استان باید مرغداری‌های فاقد مجوز که شرایط اولیه بهداشتی را دارند به طور موقت در سامانه سماصط ثبت شده و از نهاده‌های دولتی برخوردار شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: در مرغداری‌های فاقد مجوز که «مجوز موقت» دریافت کنند از نژاد اصلاح شده آرین استفاده می‌شود.

جاویدی تصریح کرد: مرغداری‌های فاقد مجوز، مجوز موقت فعالیت دریافت می‌کنند و از نهاده‌های دولتی برخوردار می‌شوند و این موضوع تعهدی جهت دادن مجوز دائم به مرغداران نیست.

وی تاکید کردد: اگر هر گونه تخلفی در زمینه بهداشتی و سلامت در مرغداری‌های فاقد مجوز رخ دهد که سبب اختلال در سلامت و بهداشت دیگر مرغداری‌ها شود، مرغدار از دریافت نهاده منع می‌شود و مجوز فرد خاطی ملغی می‌شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 13 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.