منو

ایستار گزارش میدهد؛ چالش شهروندان با اداره پست رفسنجان

آیا مرسولات پستی در رفسنجان به موقع به شهروندان تحویل داده میشوند؟

۱۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،در دوسال اخیر با شرایطی که ویروس کرونا بر جامعه حاکم کرد کاربران در فضای مجازی رغبت بیشتری به خرید آنلاین پیدا کردند و کسب وکار های اینترنتی رونق بیشتری گرفتند که در نتیجه ادارات پست در سراسر کشور با حجم بیشتری از مرسولات مواجه شدند.

در سال گذشته به اداره پست شهرستان رفسنجان با ورود حجم عظیمی از مرسولات شوک وارد شد که تاکسیرانی شهرستان برای ارسال مرسوله ها در جهت رفع این چالش بزرگ به کمک اداره پست آمد تا بتواند بار کاری اداره پست شهرستان رفسنجان را کاهش دهد.

در پاییز امسال با حجم قابل توجهی گلایه مندی از اداره پست شهرستان مواجه شدیم که در این باره به گفت و گو با شهروندان پرداختیم .

شهروندی رفسنجانی در گفت وگو با خبرنگار ایستار بیان کرد: تقریبا ۱۴ روز از ورود بسته من به اداره پست رفسنجان میگذشت اما بسته به من تحویل داده نشده بود زمانی که به اداره پست مراجعه کردم گفتند :تحویل پستچی داده شده است که در مدت دو روز به شما تحویل داده میشود .

شهروند رفسنجانی افزود:در اخر با بازرسی اداره پست تماس گرفتم و روز بعد پستچی بسته را به من تحویل داد .

شهروند دیگر با نارضایتی اسکرین شات از بخش پیگیری مرسولات پستی را نشان میدهد و میگوید:مرسوله در تاریخ 12 آبان ماه وارد اداره پست رفسنجان شده و به پستچی تحویل شده است .

وی ادامه داد:در قسمت پیگیری مرسولات ثبت شده است که در تاریخ 12 آبان در ساعت 20:13 تحویل گیرنده داده شده است درصوتی که امروز 19 آبان است و همچنان مرسوله به دست من نرسیده است .

یکی از بانوان رفسنجانی عنوان کرد : پس از پیگیری های بسیار شماره همراه پستچی را پیدا کردم وبیش از ۲۰بار  با ایشان تماس گرفتم اما پاسخ نداد و چند روز بعد که بسته ام را آورد گفت :مرسولات زیاد است درگیر بودم متوجه تماس شما نشدم .

در پایان گزارش با شهابی رئیس اداره پست شهرستان رفسنجان به گفت و گو پرداختیم وی اذعان کرد:گاهی اوقات مرسوله های پستی پشت سر هم در سامانه ثبت میشود و به خاطر اینکه مانیتیور تلفن همراه پستچی کوچک است امکان دارد شماره ها جابه جا  شود و به اشتباه ثبت شود که مرسوله به گیرنده تحویل داده شده است و معمولا این اتفاقات در کار رخ میدهد.

رئیس اداره پست رفسنجان با اشاره به اینکه روزانه نزدیک به ۳۰۰۰ مرسوله وارد اداره پست شهرستان میشود و در مدت زمان ۴۸ساعت توزیع میشوند، اظهار کرد: گهگاهی اتفاق میافتند که پستچی نتواند بسته را به مقصد برساند در اداره پست رفسنجان شاید یک درصد این اتفاق رخ دهد.

وی در اخرگفت: مشکلاتی وجود دارد اما خوشبختانه از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات مشکلی وجود ندارد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.