منو

بازداشت یک مدیر شرکت خودروسازی در استان کرمان/ ۴۲ هزار میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشت

دادستان مرکز استان کرمان از بازداشت یک مدیر شرکت خودروسازی در استان کرمان و اعاده ۴۲ هزار میلیارد ریال به بیت‌المال خبر داد.

۲۶ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، دادخدا سالاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت مدیر یک شرکت خودروسازی در استان کرمان اظهار داشت: بازداشت این مدیر براساس رصد اطلاعاتی و مستندات جمع‌آوری شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر تخلفات شرکت‌های خودروساز در زمینه عدم پرداخت حقوق بیت المال انجام شده است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پرونده بیان کرد: پس از ارجاع موضوع به بازپرس ویژه و براساس کارشناسی‌های انجام شده، تحقیقات بازپرس و احراز تخلفات این واحد خودروسازی درباره عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی، پرونده مربوطه مورد رسیدگی قضایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان کرمان در راستای رسیدگی به این پرونده براساس منافع عمومی اقدام کرده است بیان کرد: در راستای رسیدگی به این پرونده و با دستورات قاطع قضایی و پیگیری‌های اداره کل اطلاعات استان کرمان، 42 هزار میلیارد ریال به بیت المال اعاده شده است.

سالاری با بیان اینکه در این پرونده برای مدیر متخلف قرار متناسب قانونی صادر شده افزود: تاکید اصلی دستگاه قضایی بر این است که ضمن حمایت از تولید و توسعه اقتصادی کشور، اجازه ندهد که حقوق عمومی مردم و بیت المال پایمال شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه دستورات ویژه قضایی برای جلوگیری از ادامه تخلفات این شرکت خودروساز، در جهت استیفای حقوق بیت المال صادر شده است، افزود: روند رسیدگی به این پرونده به نحوی است که ضمن رعایت مصالح عمومی و اجتماعی، به روند تولید این کارخانه خللی وارد نشده و کارگران این مجموعه نیز با مشکل مواجه نشوند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.