منو

خداحافظی مادر صبور شهید مهدی تحویلیان با فرزند خویش/مهدی در دانشگاه می ماند

در پی درخواستهای مکرر اقشار مختلف مردم و مسئولین دانشگاه و شهرستان مبنی بر عدم انتقال پیکر مطهر شهید به زادگاهش اصفهان، مادر و خانواده این شهید به این خواسته لبیک گفته و مهدی کماکان میهمان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان می ماند.

۲۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار,مادر مکرمه شهید مهدی تحویلیان و خانواده گرامی این شهید با حضور بر سر مزار فرزندشان ضمن تقدیر و تشکر از میهمان نوازی و تکریم مردم شریف رفسنجان و مسئولین دانشگاه و شهرستان، راهی اصفهان شدند.

در پی درخواستهای مکرر اقشار مختلف مردم و مسئولین دانشگاه و شهرستان مبنی بر عدم انتقال پیکر مطهر شهید به زادگاهش اصفهان، مادر و خانواده این شهید به این خواسته لبیک گفته و مهدی کماکان میهمان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان می ماند.

در این مراسم دکتر مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان ضمن تشکر از حضور خانواده گرامی شهید تحویلیان در رفسنجان، از موافقت خانواده شهید مبنی عدم انتقال پیکر مطهر فرزندشان قدردانی کرد.

رئیس بنیاد شهید رفسنجان دکتر دهقان رجبی نیز طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهیدان از تصمیم خانواده شهید مهدی تحویلیان تجلیل کردند. سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان دیگر سخنران این مراسم بود که ضمن اشاره به آیه ای از قرآن کریم از خانواده شهید مهدی تحویلیان تشکر و قدردانی نموده و تاکید کرد که شورای مردمی شهر رفسنجان به پاس تجلیل از این میهمان شهیدی که در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آرمیده است، مکان مناسبی را به نام این شهید اصفهانی نامگذاری خواهد کرد.

پایان بخش مراسم بدرقه خانواده شهید، سخنان دکتر رضا رنجبر کریمی بود که طی سخنان کوتاهی تدفین و سپس شناسایی و احراز هویت این شهید گمنام دانشگاه را نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه ولی عصر (عج) و شهر رفسنجان نامید و از موافقت خانواده این شهید برای ماندن پیکر مطهر شهیدشان صمیمانه تشکر کرد. اهدا تمثال مبارک شهید و سایر هدایا به خانواده محترم شهید تحویلیان پایان بخش این مراسم بود.

.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 20 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.