منو

آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی پیاده روهای خیابان های فرعی شهر رفسنجان

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری رفسنجان گفت: عملیات بهسازی 80 درصد پیاده روهای خیابان های اصلی شهر انجام شده و در حال حاضر عملیات بهسازی پیاده روهای خیابان های فرعی شهر در دستور کار شهرداری است.

۳۰ آبان ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان، مهندس محمدعارف پور اسدالهی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های شهرداری، رسیدگی به پیاده روها و بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان است، گفت: بودجه شهرداری برای بهسازی پیاده روها و معابر شهر بر اساس درخواست های مردمی، بازدید اعضای شورای اسلامی شهر، وسعت ساخت و ساز و تردد، تعریف و در دستور کار شهرداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه 80 درصد پیاده روهای خیابان های اصلی شهر بهسازی و مناسب سازی شدند، گفت: در حال حاضر عملیات بهسازی پیاده روهای خیابان های فرعی شهر در دستور کار شهرداری است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان به اجرای آسفالت و جدولگذاری خیابان های محله رحمت آباد، احداث خانه فرهنگ، زورخانه، بازارچه خوداشتغالی، ساخت دو پارک و ساختمان آتش نشانی در این محله اشاره کرد و افزود: پیاده روسازی مسیر میدان شهریار تا میدان رحمت آباد در دستور کار امسال شهرداری قرار دارد.

وی از طرح مناسب سازی معابر و پیاده روها با هدف ایجاد شرایط مناسب برای تردد افراد کم توان (کهنسالان، کودکان، نابینایان و معلولان) با همکاری بهزیستی خبر داد و گفت: این طرح از پارک لاله تا میدان انقلاب ادامه دارد، ضمن پوشش خیابان های شهدا و شریعتی به پارک لاله ختم می شود.

مهندس پوراسدالهی خاطرنشان کرد: عملیات رفوژ میانی بلوار امام رضا(ع) از دوربرگردان اول تا دور برگردان دوم، و زیرسازی مسیر دوچرخه سواری دو طرف بلوار انجام شده است و آسفالت این مسیرهم تا پایان سال انجام می شود؛ طرح احداث رفوژ میانی قسمت دوم بریدگی بلوار تا میدان آیت الله هاشمی نیز تغییر کرده که در بودجه سال آینده تعریف و اجرا می شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.