منو

آيين پايانی «جايزه کتاب سال استان کرمان» به ميزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود/ کتاب؛ سرچشمه دانايی

مدير روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: آيين پايانی «بيست‌ويکمين دوره جايزه کتاب سال استان کرمان»، پنجشنبه چهارم آذرماه در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

۰۱ آذر ۱۴۰۰


به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، روح‌الله ابوالهادی افزود: در ادامه برنامه‌هايی که با محوريت تکريم اهالی کتاب و رويدادهايی که با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی همواره برگزار کرده‌ايم، امسال به فاصله چندروز از «هفته کتاب»، در شهر سرچشمه ميزبان آيين پايانی جايزه کتاب سال استان کرمان خواهيم بود.

وي ادامه داد: اين رويداد، از پرسابقه‌ترين و مهم‌ترين رويدادهای فرهنگی استان کرمان، به‌ويژه در زمينه کتاب است که در دوره بيست‌ويکم آن، به گفته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به‌عنوان متولی اين رويداد، بيش از ۷۰۰ اثر شرکت کرده‌اند و در آيين پايانی، از مولفان و مترجمان برگزيده و صاحبان آثار برتر، تقدير خواهد شد.

ابوالهادی با اشاره به اين‌که موضوع کتاب و کتاب‌خوانی هميشه از موضوعات اولويت‌دار در اين مجموعه بوده و از سال گذشته هم، شعارِ «کتاب؛ سرچشمه دانايی» برای اجرای برنامه‌های حوزه کتاب انتخاب شده، گفت: برگزاری نمايشگاه‌های بزرگ کتاب مس در سرچشمه و رفسنجان، برگزاری ۳۷ نشست «يک مولف، يک کتاب» تاکنون، حمايت از مولفان و ناشران استان کرمان در قالب خريد کتاب يا حمايت از چاپ و انتشار آثار برجسته، ازجمله فعاليت‌های شاخصی است که ذيل شعار «مس، حامی فرهنگ و هنر» در يک‌دهه گذشته توسط روابط عمومی مجتمع انجام شده است.

وی افزود: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، همچنين در سه‌چهار سال اخير به‌صورت جدّی از نامزدی رفسنجان در مسير پايتختیِ کتاب ايران حمايت کرده و نقش موثری در انتخاب اين شهر به‌عنوان «شهر خلاق ایران در ترویج کتاب‌خوانی» داشته و از روستای ساقی از توابع انار هم در راه انتخاب شدن به‌عنوان «روستای دوستدار کتاب» حمايت کرده است.

مدير روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پايان گفت: آيين پايانی «بيست‌ويکمين دوره جايزه کتاب سال استان کرمان»، پنجشنبه چهارم آذرماه، با حضور چهره‌های برجسته فرهنگی استان و مقامات کشوری و استانی، در شهر سرچشمه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.