منو

افتتاح شعبه بیمه آسیا در رفسنجان تا پایان ۱۴۰۰

بنانی سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق کشور بیان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ نمایندگی بیمه آسیا در سطح استان کرمان مشغول به فعالیت هستندو تا پایان سال جاری شعبه بیمه آسیا در شهرستان رفسنجان راه اندازی خواهد شد.

۰۲ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، بنانی سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق کشور در نشست خبری در محل هتل هیلان شهرستان رفسنجان ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیانی که هشت سال شجاعانه جنگیدند, اذغان کرد:صنعت بیمه در استان صنعتی کرمان از جایگاه خوبی برخوردار است تنها گله مندی صنعت بیمه در استان این است که دفاتر مرکزی واحد های صنعتی در تهران حضور دارند و حق بیمه واحد های صنعتی که آلودگی های آنها برای استان کرمان است در استان های از جمله تهران توزیع میشود .

بنانی ادامه داد:بخاطر این گله مندی صنعت بیمه در استان به مقامات سیاسی کشور مراجعه کردیم اما متاسفانه همدلی وجود ندارد.

سرپرست بیمه آسیا جنوب شرق کشور تاکید کرد:استاندار خوزستان طی یک نامه به تمام واحد های صنعتی اعلام کرد که شما حق ندارید بیمه ای که مطلق به این استان را به استان های دیگر بدهید.

وی ادامه داد:امیدوارم در روز ۱۳آذر روز صنعت بیمه در کشور بتوانیم طی یک جلسه با مقامات سیاسی کشور این معضل را بر طرف کنیم .

بنانی با توجه به اینکه دنیای امروز به سمت بیمه زندگی حرکت میکند ،تصریح کرد:باتوجه به نرخ مرگ و میر در کشور ایران باید بیمه زندگی را در کشور توسعه دهیم .

وی گفت :در کشور های توسعه یافته نزدیک به ۶۰درصد جامعه بیمه زندگی هستند اما در کشور ایران حداکثر ۱۵درصد جامعه بیمه زندگی هستند که یک نقطه ضعف بزرگ برای کشور ایران به حساب میاید .

بنانی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری شعبه بیمه آسیا در شهرستان رفسنجان راه اندازی خواهد شد،افزود:در حال حاضر ۲۰۰ نمایندگی بیمه آسیا در سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه نشست خبری نصرت الله نوربخش رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات بیمه جنوب شرق کشور با توجه به اینکه صنعت بیمه صنعتی است که امنیت اقتصادی افراد جامعه را در مقابل حوادث و خطرات ایجاد میکند،اذعان کرد:روز صنعت بیمه روزی است که تمامی شرکت های بیمه، دولتی شناخته شدند و سهام آنها به مردم واگذار شد که سهام آنها در بازار بورس عرضه شد .

نور بخش افزود:در روز سیزده اذر ماه امسال به مناسب روز صنعت بیمه سهام سه شرکت بیمه دیگر در بازار بورس عرضه خواهد شد .

وی باتوجه به اینکه پتانسیل صنعت بیمه در کشور پتانسیل خوبی است ، بیان کرد:در حال حاضر میزان تولید حق بیمه در بازار نزدیک به ۱۰۰هزار میلیارد تومان است که به راحتی میتوان آن را به ۲۰میلیارد دلار افزایش داد و سرانه حق بیمه کشور افزایش یابد .

نوربخش با توجه به اینکه استان کرمان در حوزه های صنعت ،معدن و تجارت که کشاورزی بخشی از آن به حساب میاید سرمایه گذاران خوبی دارد ،اظهار کرد: سرمایه گذران با فکر و اندیشه درست سرمایه خود را به سمت صنعت هدایت کردند و کار خانه های صنعتی بزرگی را که محصولات آنها به خارج از کشور صادر میشود تاسیس کردند.

وی افزود:صاحبان مراکز صنعتی باید با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط بیمه نامه ها ،بیمه نامه ای با کیفیت بالا اخذ کنند که در کوتاه ترین زمان و مطلوب ترین شرایط خسارت ها را دریافت کنند بیمه آسیا سعی کرده است خسارت قابل توجهی به صاحبان صنایع بپردازد که رضایت آنها جلب شود .

در آخر گفت:امیدوارم این مسیر با توانایی و خدمات بهتر ادامه یابد .

در پایان این نشست خبری آیین تجلیل از محمد شایان شعبانی رتبه دوم کنکور ریاضی 1400در هتل هیلان رفسنجان با همت سرپرستی منطقه 10بیمه آسیا با عدم حضور مسئولین شهرستان رفسنجان(رئیس اداره آموزش و پرورش و فرماندار ویژه رفسنجان) با وجود دعوت رسمی برگزار شد .

پدر محمد شایان شعبانی در این مراسم با قاطعیت بیان کرد:محمد شایان خروجی آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان نیست .

وی افزود:رئیس آموزش و پرورش رفسنجان بسیار کار خوبی انجام داد که در هیچ کدام از مراسم های تجلیل از محمد شایان شرکت نکرد کار خودشان را به خوبی تمام کردند.

پدر محمد شایان شعبانی تاکید کرد: محمد شایان فرزند آموزش و پرورش رفسنجان است اصلا مهم نیست که شرکت نکردند .

در اخر تاکید کرد:این برخورد با نخبگان شهر ،راه درستی نخواهد بود شما باید به گونه ای رفتار کنید که خروج نخبگان از کشور سیر نزولی داشته باشد نه صعودی.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.