منو

ضرورت بحث آموزش شهروندی وانضباط ترافیکی

رئیس شورای اسلامی شهر عنوان کرد: بهسازی،مرمت، واصلاح میادین ونقاط حادثه خیز سطح شهر رفسنجان از الویت های شورای  اسلامی شهر وشهرداری می باشد.

۰۳ آذر ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار، سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در جلسه شورای ترافیک شهرستان بیان کرد:هر چه انضباط ترافیکی را گروهی کنیم موفق تر خواهیم بود وبرخوردهای سخت وقانونی در دراز مدت جوابگو نیست لذا باید بحث آموزش شهروندی را با هماهنگی مدیریت راهنمایی و رانندگی انجام دهیم.

سیدحسین رحیمی عنوان کرد:در بحث آموزش پارک ترافیک در بوستان جوان می توانیم دانش آموزان را آموزش دهیم وبا نگاه بلندمدت آموزش های شهروندی را افزایش دهیم که در بحث بودجه شورای اسلامی شهروشهرداری حمایت خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به قدرت باز دارندگی دوربین های کنترل سرعت وضرورت بروزرسانی دوربین ها سعی مي کنيم درفصل آینده بحث بودجه نویسی اعتبار لازم راتاحدی که ضرورت دارد به این امر اختصاص دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به اینکه بعضی از میادین شهر از جمله میدان تعاون در بزرگراه خلیج فارس از لحاظ ترافیکی وشکل هندسی مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است مطرح کرد: شورای اسلامی شهر وشهرداری آمادگی کامل برای بازسازی، مرمت واصلاح نقاط حادثه خیز که پلیس با هماهنگی اورژانس و مسئولین ذی ربط تشخیص دهند دارد تا در بودجه ۱۴۰۱ نیز دیده شود.

وی در پایان افزود:هماهنگی لازم را باشورای ترافیک خواهیم داشت وشرعا وظیفه خود می دانیم نسبت به رفع نقاط حادثه خیز حساسیت داشته باشیم تا حادثه ای  ایجاد نشود .

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.