منو

مس سرچشمه ۳۰ میلیارد تومان به دوبانده شدن جاده رفسنجان-نوق اختصاص داد

امام جمعه رفسنجان گفت: با حمایت مالی ۳۰ میلیارد تومانی مجتمع مس سرچشمه ۱۵ کیلومتر از محور رفسنجان به نوق دوبانده می شود.

۰۵ آذر ۱۴۰۰

گزارش ایستار به نقل ایرنا، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان افزود: با پیگیری هایی که توسط فرماندار و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی انجام شد، مجتمع مس سرچشمه در دوبانده شدن محور رفسنجان به نوق به عنوان دومین محور حادثه خیز استان کرمان ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده و قرار است ۱۵ کیلومتر از این جاده در راستای کاهش حوادث ترافیکی و تلفات ناشی از تصادفات دو بانده شود.
وی با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در رفسنجان در راستای کاهش حوادث این شهرستان بسیار موثر است تصریح کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به دو بانده شدن جاده داوران به دلیل وجود ترافیک سنگین اختصاص پیدا کرده است.
وی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مردمی، فقط به جمهوری اسلامی اختصاص ندارد بلکه به معنای همراهی انسان های مخلص و حق طلب با جریان های الهی در راستای گره گشایی است و ریشه قرآنی دارد.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: بسیجیان به تعبیر خداوند اهل تلاش بوده و هیچگاه زمین گیر و ناامید نشدند و تن به ذلّت نمی دهند زیرا عزت را از خدا خواستند، خداوند هم پاداش دنیوی و بهترین پاداش های اخروی را به آنها می دهد.
وی تصریح کرد: بزرگترین خیانت را کسانی مرتکب می شوند که مردم را ناامید و آزرده می کنند.
وی اظهار داشت: فقر وجود دارد امّا دشمن می خواهد از کوچکترین مشکل جریان سازی کند لذا باید مراقبت کنیم و اگر جایی مساله ای هست حل کنیم تا به جامعه کشانده نشود.
امام جمعه رفسنجان رفع نابسامانی ها و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم توسط مسئولان را مورد تأکید قرار داد و گفت: عده ای با مشکلاتی معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و عده ای هم از حقوق های نامتعارف برخوردار هستند که انصاف نیست


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.