منو

سردار معروفی:بسیج بدون نگاه حزبی و سیاسی به مردم خدمت میکند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:بسیج بدون نگاه گروهی ،حزبی ،جناحی و سیاسی با نگاه اعتقادی ،مکتبی،مومنانه،عاشورایی و انقلابی و اینکه کاری را انجام میدهد که امامش از او خواسته است به مردم خدمت میکند.

۰۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،صبح امروز آیین افتتاحیه آبرسانی به ۶۳ روستای محروم استان کرمان با حضور سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین و سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در روستای زین آباد رفسنجان برگزار شد .

سردار حسین معروفی در آیین افتتاحیه آبرسانی به ۶۳روستای استان کرمان گفت: بسیج بدون نگاه گروهی ،حزبی ،جناحی و سیاسی با نگاه اعتقادی ،مکتبی،مومنانه،عاشورایی و انقلابی و اینکه کاری را انجام میدهد که امامش از او خواسته است به مردم خدمت میکند.

وی با توجه به اینکه خداوند را شاکرم که امروز با تفکر بسیجی اقدامات موثری در کشور و استان رخ داده است، اذعان کرد:باز کردن گره های کشور نیازمند تفکر و اندیشه بسیجی است و بزرگترین فرصت برای ما بسیجیان در نظام ولایی رفع مشکلات ملت نجیب ایران است .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در زمینه عملکرد بسیج استان کرمان درحوزه محرومیت زدایی در یک سال اخیر، بیان کرد:۵۵۶۰پروژه محرومیت زدایی ،اشتغالزایی و عمرانی به اعتبار ۱۵۴میلیارد ریال،احیا و لایه روبی ۸۰قنات،ساخت،تکمیل و تعمیر ۱۴۲مدرسه و۶۴ مساجد ، اهدا ۲۸۰۰سری جهیزیه به ارزش ۴۲میلیون تومان و ساخت ۱۲سالن ورزشی در یک سال اخیر انجام شده است .

سردار حسین معروفی با توجه به اینکه استان کرمان جز چهار استانی است که با تنش کم آبی مواجه است بیان کرد:به نیت عمر مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داد آب رسانی ۶۳۰روستای استان کرمان با واقف بزرگ حاج آقا ابراهیمی تنظیم شده است که در قالب ده مرحله که در هر مرحله آبرسانی 63 روستا در استان انجام شود .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:طرح آبرسانی به ۶۳روستای استان کرمان «قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی » به طرح های نیمه تمام دولتی و پیمان کاری ورود پیدا نمیکند .

وی افزود :در مرحله نخست آبرسانی ۲۷روستای رفسنجان ،۱۲روستای نرماشیر ،۸روستا بم ،۵روستا انار ،۴روستا ریگان ،۲روستا رودبار جنوب ،۵روستا فهرج و یک روستا ارزوئیه به جمعیت ۴۰هزار نفر با اعتبار ۹میلیارد انجام خواهد شد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.