منو

شهدا سند مقاومت ملت ایران هستند

فرمانده بسیج مستضعفین تاکید کرد:مردم ایران پای آرمان های انقلاب مقاومت کردند و سند مقاومت ملت ایران صد هزار شهید وجانبازی هستند که در مقابل توطئه های نظام سلطه گر ایستادند.

۰۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین در همایش بزرگ یاران سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی شهرستان رفسنجان عنوان کرد:رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ۱۳آبان سال۱۳۵۸ پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و تهدیدهای آمریکا علیه ملت ایران فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی ادامه داد:آن زمان هنوز جنگ تحمیلی رژیم بعث شروع نشده بود اما با فرمان تشکیل بسیج نقش آفرینی جوانان ملت ایران در عرصه تثبیت انقلاب اسلامی آغاز شده بود .

سردار سلیمانی بااشاره به اینکه در ۳۱شهریور ۱۳۵۹تجاوز گسترده استکبار جهانی باهمراهی کشورهای منطقه علیه ملت ایران آغاز شد و فصل جدیدی از نقش آفرینی ملت ایران در قالب تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی شروع شد،اظهار کرد:در آن زمان ما به هیچ وجه آمادگی ورود به جنگ گسترده نظامی را نداشتیم اما راهبرد رهبر کبیر انقلاب این بود اگر تهدید نظامی شدیم با حضور مردم و تمسک بر فرهنگ ایثار و شهادتی که از حادثه عاشورا آموخته بودیم فرزندان این مرز و بوم وارد میدان جنگ خواهد شد که ملت ایران وارد میدان شدند و آن تهدید را به فرصت و گنجینه تمام نشدنی تبدیل کردند و دشمن را از دستیابی به اهدافش ناکام گذاشتند.

فرمانده بسیج مستضعفین باتوجه به اینکه در دوران دفاع مقدس یک الگو دفاعی جدید بنیان شد و سردار دل ها با پیاده سازی این الگو در سطح منطقه جبهه مقاومت را تشکیل داد، گفت :حضور مردم در قالب تشکیلات مردمی دستاورد های بسیار طولانی و گسترده ای را برجای گذاشت .

وی افزود:لشکر ثارالله و گردان ۴۱۰غواص از دل فرزندان داوطلب رفسنجان ،کرمان و ایران شکل گرفت .کهن سال ،میان سال و جوان از آموزشگاه ،دانشگاه ،مزرعه و محیط کار به میدان نبرد آمدند.

سردار غلامرضا سلیمانی بیان کرد:گام اول انقلاب اسلامی (چهل سال اول انقلاب اسلامی)را با کوله باری از تجربیات گرانبها پشت سر گذاشته شده است مقام معظم رهبری در ۲۳بهمن سال ۱۳۹۷بیانیه گام دوم انقلاب که نقشه و مسیر راه ملت ایران در چهل سال دوم است را صادر کردند.

وی ادامه داد: درگام اول انقلاب اسلامی در قرن ۱۴هجری در سایه ابرقدرت نظامی، انقلاب اسلامی پیروز شد که مردم ایران بیش از ۹۸ درصد رای آری، نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و پای آرمان های انقلاب مقاومت کردند و سند مقاومت ملت ایران صد هزار شهید وجانبازی هستند که در مقابل توطئه های نظام سلطه گر ایستادند.

فرمانده بسیج مستضعفین بااشاره به اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران شکستن ستون های پوشالی رژیم صهیونستی و کودک کش است،تاکید کرد:در گام دوم انقلاب اسلامی در قرن ۱۵هجری براساس سنت های الهی ما در انتظار ابر تحول دیگری خواهیم بود که با نقش آفرینی جوانان انقلابی مسیر گام دوم انقلاب حرکت خواهد کرد که اهمیت حرکت در این مسیر کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست .

در آخر گفت:مکتب حاج قاسم سلیمانی الگوی دفاع مقدس بود که در جبهه های مقاومت در سرزمین های گوناکون توسعه پیدا کرد؛ مفهوم این مکتب گسترش و ارزش های آن تکثیر یافت و متعالی تر شد و شهادت آن فرمانده بزرگ موجی از شکوه در ایران و سطح کشورهای مسلمان و غیرمسلمان خلق کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.