منو

محمد ربیعی :آماده بازی در مقابل تیم هوادران هستیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:ما از لحاظ ذهنی و تاکتیکی با توجه به بازی سختی که در مسجدسلیمان داشتیم، آماده بازی در مقابل تیم هوادار هستیم وامیدوارم بتوانیم برنامه‌های مدنظرمان پیش برود و تیمی که لایق‌تر و محق‌تر است، بتواند پیروز میدان شود.

۰۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم هوادار تهران ضمن خیرمقدم به تیم هوادار اذعان کرد: می‌دانم هوادار تیم خوبی است، به‌تازگی هم تحت پوشش یک شرکت خوب قرار گرفته و خریدهای خوبی در این اواخر داشتند.

ربیعی افزود: چند بازی این تیم را دیدیم، می‌دانیم تیم‌های تهرانی و با این شرایط همیشه خطرناک هستند و درک انگیزشی دارم از این تیم و می‌دانم تیم‌هایی مثل تیم خودمان که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند، چه میزان از انگیزه و توان خودشان را به‌کار می‌گیرند.

ربیعی در آخر گفت: ما هم از لحاظ ذهنی و تاکتیکی با توجه به بازی سختی که در مسجدسلیمان داشتیم، آماده بازی هستیم و  امیدوارم بتوانیم برنامه‌های مدنظرمان پیش برود و تیمی که لایق‌تر و محق‌تر است، بتواند پیروز میدان شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.