منو

رئیس دادگستری استان کرمان:با تعامل مثبت و سازنده گره های تولید رفع خواهند شد

یدالله موحد رئیس دادگستری استان کرمان اذعان کرد:امروز با هماهنگی و تعامل دستگاه ها به محوریت دادگستری استان کرمان بعد از گذشت فرآینده سه ساله  ماشین آلات مجموعه اروند چرخ به اعتبار ۱۰میلیار تومان ترخیص شدند .

۰۸ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،یدالله موحد رئیس دادگستری استان کرمان در جمع خبرنگاران شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه تردیدی وجود ندارد که در جنگ اقتصادی قرار داریم و سربازان این جبهه باید برای رفع موانع دست به دست یک دیگر دهند تا به جلو گام بردارند،تاکید کرد:اتاق بازرگانی در جهت رفع موانع تولید باید یک پل بین بخش خصوصی و دولتی برقرار کند وهمچنین دستگاه های نظارتی در این شرایط باید انعطاف به خرج دهند .

وی با اشاره به اینکه گره ها وسخت گیری ها به مدیران بر نمیگردد بلکه به دستگاه های نظارتی برمیگردد که سفت و سخت قوانین و بخش نامه ها راچسبیدند ،اذعان کرد:باید جلسه گفتگو سه جانبه بین مدیران تولید،مدیران حاکمیتی ودستگاه های نظارتی به صورت مستمرجریان داشه باشد که در آن جلسه بحث کنند و درنهایت با هدف مشترک موانع رفع شوند.

وی افزود: قوانین در تمام استان های کشور یکسان است فقط نگاه و تفسیر مدیران با یک دیگر فرق دارد زیرا یک مصوبه ، بخش نامه و قانون به همه ی کشور اعلام میشود و نگاه مدیر است که با استفاده از پتانسیل ها وظرفیت ها گره گشایی میکند‌.

رئیس دادگستری استان کرمان تصریح کرد: در کرمان ۳۷۰پرونده با حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاران براساس گفتگو ،همکاری و تعامل مثبت موانع بر طرف شدند.

وی ادامه داد:در جلسات گفتگو دستگاه های قضایی ،نظارتی و اجرایی و سیستم بانکی حضور دارند که همه آنها زیر یک مصوبه را امضا میکنند و مدیران تولید دیگر نگران دستگاه نظارتی نیستند زیرا دستگاه نظارتی مداخله مستقیم دارند و مسئولیت میپذیرند.

موحد بیان کرد:امروز با هماهنگی و تعامل دستگاه ها به محوریت دادگستری استان کرمان بعد از گذشت فرآینده سه ساله  ماشین آلات مجموعه اروند چرخ به اعتبار ۱۰میلیار تومان ترخیص شدند .

وی افزود: با ترخیص ماشین آلات از گمرک در مجموعه اروند چرخ برای ۱۲۰نفر اشتغال ایجاد خواهد شد و به ظرفیت تولید سالانه مجموعه ۷۰۰هزار رینگ افزوده میشود .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.