منو

معابر عمومی رفسنجان برای معلولین مناسب سازی می شوند

شهردار رفسنجان مناسب سازی معابر عمومی شهر را از سیاست های کلان مدیریت شهری در دوره جدید عنوان کرد.

۱۲ آذر ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس کهنوجی با گرامیداشت روز جهانی معلولین، افزود: شهرداری رفسنجان برای نیل به توسعه پایدار در تلاش است فضاهای شهری را برای حضور و فعالیت تمامی اقشار جامعه و در جهت رفع نیازهای عمومی آنان آماده کند.

وی با بیان اینکه شهرداری رفسنجان برای نصب وسایل ورزشی در بوستان معلم و بهسازی وسایل حمل و نقل عمومی ویژه معلولین در سال های گذشته اقدام کرده است، از خریداری اتوبوس های جدید با دسترسی مناسب معلولین خبر داد.

شهردار رفسنجان ادامه داد: طراحی و گسترش مسیرهای دسترس پذیر ویژه معلولین و افراد کم توان جسمی در پیاده روها و بوستان ها و اماکن عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

مهندس کهنوجی خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفیت زندگی معلولین و رفع موانع و ایجاد فرصت برابر در برخورداری از امکانات عمومی در شهر از اهداف مدیریت شهری در دوره جدید است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.