منو

اعلام آمادگی شهرداری رفسنجان برای حمایت و ارتقاء جایگاه رسانه ها

شهردار رفسنجان بر آمادگی کامل شهرداری برای حمایت و ارتقاء جایگاه رسانه های شهرستان تأکید کرد.

۱۳ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در ديدار با رئیس و اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان با اشاره به اهميت حوزه رسانه، اظهار کرد: شهرداري رفسنجان در دوره جديد ساختار ويژه اي را در حوزه روابط عمومي با ايجاد اداره ارتباطات و امور بين الملل رقم زده است.

شهردار رفسنجان با اشاره به تعريف و راه اندازي بخش مديريت رسانه ذیل اداره ارتباطات، يادآور شد: در حوزه آموزش رسانه ها بطور جدي ورود کرده و دوره های خبرنگاری شهری را به منظور تربیت خبرنگار متخصص برگزار خواهیم کرد.

وي در ادامه بر حمايت از رسانه هايي که مشکلات شهري را منعکس می کنند تاکيد کرد و گفت: رسانه ها بايد معضلات شهري را بازتاب دهند و در عين حال بيانگر اقداماتي که از سوي شهرداري براي رفع آنها صورت مي گيرد، باشند.

مهندس کهنوجی همچنين با اشاره به اینکه شهرداری رفسنجان در خصوص تأمین مسکن خبرنگاران طبق قوانین و مقررات اقدام خواهد کرد، از اختصاص فضایی برای نصب شناسنامه هویتی رسانه ها در بوستان خبرنگار خبر داد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.