منو

جان گرفتن دوباره شرکت تعاونی کشت و صنعت رفسنجان

مدیر عامل شرکت تعاونی کشت و صنعت تاکید کرد:سهامداران شرکت تعاونی کشت و صنعت اطلاعات خود را در سامانه وزارت تعاون بارگذاری کنند که بتوانند سودی ۱۰۰ برابر سرمایه اولیه که واریز کرده‌اند را دریافت کنند.

۱۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،محمد رضا خلعتبری مدیر عامل شرکت تعاونی کشت و صنعت رفسنجان در نشست خبری اذعان کرد:شرکت تعاونی کشت و صنعت با انتشار فراخوان از سال ۱۳۶۱تا۱۳۶۳ با فروش ۱۵میلیون و پانصد هزار تومان سهام با هدف جمع آوری جمع آوری سرمایه های خرد برای اشتغالزایی فعالیتش را آغاز کرد .

وی عنوان کرد: در ابتدا با وجود قیمت مناسب نهاده های با دامداری (واردات۶۰۰راس گاوشیری) و کشاورزی فعالیتش را شروع کرد که در این حوزه ها شرکت تعاونی کشت و صنعت بسیار موفق بود اما از سال ۱۳۷۴به بعد به دلیل بدهی های بانکی و استخدام بیش از حد کارمند دچار رکود مالی شد .

محمدرضا خلعتبری ادامه داد:در سال ۱۳۸۱ تعاونی دیگر فاقد هر گونه واحد تولیدی بود که متاسفانه بانک ها برای وصول مطالبات خود اموال تعاونی را مصادره کردند و اعلام شد که تعاونی کشت و صنعت ورشکست شده است .

مدیر عامل شرکت تعاونی کشت و صنعت تاکید کرد:تمام تلاش خود را در جهت وصول مطالبات بانک ها و برگشت بعضی از اموال از دست رفته شرکت تعاونی انجام دادیم که شرکت حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه به لطف خداوند در دو دهه گذشته بدهی های شرکت تعاونی کشت و صنعت تسویه شد ،گفت:در گام بعدی با حداقل کارمند قدم به سوی تولید برداشتیم و در سال گذشته به سودآوری رسیدیم که ۲۰۰ هکتار زمین در جاده سرچشمه ،۱۵ هکتار باغ پسته مشجر ،  جایگاه ۱۵۰۰ راس گاو شیری  و ۱۰۰۰ راس دام سبک افشاری از سرمایه های کنونی شرکت تعاونی هستند.

وی ادامه داد:در سال ۱۳۷۵ بخاطر شرایط مالی، شرکت در جاده کرمان  زمین های  شهرک کشت و صنعت را خریداری و به سهامداران واگذار کرد که سند این زمین ها در آینده ی نزدیک به سهام داران ارائه خواهد شد.

در آخر گفت :سهامداران شرکت تعاونی کشت و صنعت اطلاعات خود را در سامانه وزارت تعاون بارگذاری کنند که بتوانند سودی ۱۰۰ برابر سرمایه اولیه که واریز کرده‌اند را دریافت کنند .

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.