منو

موارد بستری قطعی استان کرمان به 168 مورد رسید

در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 168 مورد است که از این تعداد 97 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 11 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 6 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 14 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 40 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

۲۰ آذر ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار، حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه روند کرونا در استان کرمان در هفته قبل روند ثابتی داشته و در حال حاضر استان در وضعیت خوبی نسبت به هفته‌های قبل قرار دارد اظهار داشت: هر چند در حال حاضر شرایط استان خوب است اما خطر شیوع سویه جدید بیماری در کشور و استان را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعات زیادی از سویه اُمیکرون در دست نیست ادامه داد: با این وجود به نظر می‌رسد که در شرایط موجود مهمترین و بهترین راه مقابله با سویه جدید واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با عنوان اینکه مجموع واکسیناسیون کرونا در استان کرمان به 3 میلیون و987 هزار و 992 دز رسیده اظهار داشت: تا کنون دو میلیون و 107 هزار و 453 دز واکسن کرونا در نوبت اول، یک میلیون و 743 هزار و 83 دز واکسن کرونا در دز در نوبت دوم و 47 هزار و 456 هزار دز واکسن در نوبت سوم در استان کرمان تزریق شده است.

سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 تا ظهر روز قبل اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 168 مورد است.

وی ادامه داد: از این تعداد 97 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 11 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 6 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 14 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 40 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 25 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 43 هزار و 697 مورد رسیده است.

وی به فوت 2 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به 5 هزار و 101 مورد رسیده است.

صحبتی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان دو میلیون و 107 هزار و 453 دز عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را یک میلیون و 743 هزار و 83 دز و واکسن تزریق شده نوبت سوم کرونا در استان 47 هزار و 456 دزاست.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.