منو

فرماندار رفسنجان:درجهت توسعه رفسنجان دست مسئولین ادارات را به گرمی می فشارم

علی اکبر پور محمدی اذعان کرد:در جهت توسعه و ماندن شهرستان رفسنجان من به تک تک شما مسئولین رفسنجان نیازمندم و دست شما را به گرمی می فشارم .

۲۷ آذر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، علی اکبر پور محمدی فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه اگر میخواهیم به شهر خوب و توسعه یافته برسیم باید بین مسئولین و جناح های مختلف سیاسی شهرستان وحدت وجود داشته باشد،اذعان کرد:باید همگی به یک نقطه و خط قرمز که ولایت فقیه نام دارد نگاه کنیم و اگر کسی از این خط قرمز عبور کند  نمیتوان مسئولیتی برعهده آن گذاشت .باید برای توسعه و ماندن شهرستان رفسنجان به یک دیگر دست دهیم و من خیلی خوشحال هستم که در هر مسئولیت وجایگاهی که بوده ام نگذاشتم اختلافی بین مسئولین رخ دهد .

علی اکبر پور محمدی با توجه به اینکه مردم از ما مسئولین انتظار فراهم کردن زیرساخت های لازم برای اشتغالزایی را دارند ،اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های شهرستان رفسنجان در حوزه های گردشگری،معادن وکشاورزی باید زیرساخت های اشتغالزایی را برای سرمایه گذاران در این بخش ها در رفسنجان فراهم کنیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه باید در جهت افزایش درآمد خانواده ها و ایجاد اشتغال به صورت جد تلاش شود،افزود:ستاد توسعه شهرستان رفسنجان در حال تکمیل است که طرح ها و ایده ها در این ستاد عنوان شوند که باید به این طرح ها نگاه توسعه محور داشته باشیم و در این راه من به تک تک شما مسئولین نیازمندم و دست شما را می فشارم .

علی اکبر پور محمدی فرماندار رفسنجان باتوجه به اینکه اقدامات خوبی از گذشته در زمینه ی تامین آب شرب و بهداشتی روستا ها شروع شده است ،بیان کرد:طرح سه ساله تامین آب شرب روستاها به اعتبار ۶۰۰میلیارد تومان از سال ۱۴۰۰شروع شده که این طرح حومه شرقی و غربی ،کشکوئیه و نوقات را پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد:باید در زمینه ی تامین آب بهداشتی و شرب روستا ها کارها را به خوبی پیش ببریم زیرا به دلیل نبود آب شرب روستا ها در حال تخلیه شدن هستند.

علی اکبر پور محمدی تاکید کرد:در حوزه کشاورزی باید با همکاری کشاورزان قدم های بزرگی برداریم که وضعیت موجود حفظ شود زیرا در شهرستان رفسنجان معیشت ۴۰هزار خانواده از بخش کشاورزی پسته تامین میشود .

وی ادامه داد:با استفاده از فکر و ایده های کشاورزانی که به میدان آمدند این وضعیت حفظ خواهد شد و دستگاه هایی که در زمینه مانع ایجاد کنند طبیعتا باید  مسئول دستگاه جا به جا شوند زیرا معیشت ۱۵۰هزار نفر از مردم رفسنجان از این حوزه تامین میشود.

وی تصریح کرد:از خبرنگاران میخواهیم نگاه توسعه محور مردم شهرستان را گسترش دهند که مردم در جهت سرمایه گذاری و اشتغالزایی در رفسنجان به میدان بیایند و ادارات با فکر و نگاه مثبت در این میدان کمک کنند که شهر آباد شود .

فرماندار رفسنجان در آخر گفت: درشهرستان در همه رشته ها نیروی متعهد ، تیزهوش و توانمند وجود دارد که اگر از ۱۰درصد ایده های این مجموعه استفاده کنیم شهری توسعه یافته ای خواهیم داشت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.