منو

۱۱۳ برنامه فرهنگی با محوریت مکتب سلیمانی در کرمان برگزار می‌ شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری ۱۱۳ برنامه فرهنگی و هنری در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان خبر داد.

۰۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در نشست خبری که ظهر سه شنبه با هدف اطلاع رسانی برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با حضور فرمانده سپاه ثارالله و نماینده نهادهای فرهنگی استان برگزار شد گفت: در راستای ترویج مکتب سردار سلیمانی یکی از رویکردهای مهم که بسیار تأثیرگذار است برنامه ریزی در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و قالب‌های فرهنگی و هنری است.

محمدرضا علیزاده برگزاری ۱۱۳ برنامه شامل ۲ همایش بزرگ، ۲۵ محفل ادبی، ۲۴ محفل قرآنی، ۲۵ مورد تولیدات فرهنگی و هنری، برگزاری ۱۲ نمایشگاه فرهنگی و هنری و ۴ جشنواره فرهنگی و هنری را برنامه‌ها و تولیدات کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین سالگرد سردار سلیمانی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ۶۵ مورد از این برنامه‌ها شهرستانی، ۴۵ مورد استانی و ۳ مورد از آنها در سطح ملی برگزار می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی در معرفی اعضای کمیته فرهنگی و هنری این ستاد و تعداد برنامه‌های آنها گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ۶ برنامه، اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان ۷ برنامه، سازمان بسیج هنرمندان استان ۹ برنامه، اداره کل آموزش و پرورش استان ۲ برنامه کلی، اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان ۹ برنامه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۵ برنامه، معاونت فرهنگی و هنری سپاه ثارالله استان و مرکز آفرینش‌های هنری سپاه ۲ برنامه، حوزه هنری استان ۱۳ برنامه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۶ برنامه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با ۱۰ برنامه در این رویداد بزرگ نقش دارند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.