منو

شهید پورجعفری پاداش ۳۸ سال مجاهدت در کنار حاج قاسم را گرفت

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به مجاهدت های ۳۸ ساله شهید پورجعفری گفت: این شهید بزرگوار در نهایت با شهادت پاداش خود را از خداوند گرفت.

۰۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار سردار حسین معروفی شب سه شنبه در یادواره سردار پور جعفری گفت: در تمام سال‌های گذشته شهید پور جعفری یار همیشگی و یاور شهید سلیمانی بود و در نهایت نیز به همراه یکدیگر به درجه شهادت که آرزوی آنها بود رسیدند.

فرمانده سپاه ثارالله ادامه داد: مجلس شهیدان مجلس ختم نیست بلکه در حقیقت مجلس فتوحات نظام اسلامی است، باید بتوانیم مجلس شهیدان را از یادواره تبدیل به رهواره کنیم یعنی راه و فرهنگ آنها را ترویج کنیم؛ که این مصونیت ساز است.

وی ادامه داد: شهید حاج حسین پورجعفری پنج ویژگی و گذشت مجاهدین در راه خدا را در وجود خود نهادینه کرد و مجاهد در راه خدا بود.

سردار معروفی افزود: اول گذشت از گناه او طهارت جسم و روح داشت و در زمین خدا و ائمه بود، دوم گذشت از دنیا؛ او هیچ عقبه مادی نداشت و از این دشت به آن دشت برای حفظ دین خدا می‌دوید.

وی گفت: گذشت از عزیزان، حاج حسین عشقش به فرزندانش فوق العاده بود اما او برای بقای دین خدا و عزت و کرامت ملت ایران عزیزانش را با خدا معامله کرد. گذشت از آبرو در او نهادینه بود؛ قبل از خودش مراقب آبروی حاج قاسم بود چون می‌دید حاج قاسم در ولایت و ملت ایران ذوب شده بود.

فرمانده سپاه ثارالله ادامه داد: از آبروی خودش می‌گذشت و مراقب آبروی جبهه انقلاب بود و در نهایت از جانش گذشت

سردار معروفی افزود: این نوع شهادت پاداش حسین پورجعفری بود پاداش حدود ۳۸ سال جهاد بی وقفه او از دوران جنگ تا جبهه مقاومت و به آرزوی خود رسید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.