منو

با استفاده از تقوای الهی در ابعاد اجتماعی و سیاسی از ایجاد فتنه جلوگیری خواهد شد

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان اذعان کرد: باید برای اینکه فتنه ها تکرار نشوند تقوای الهی را در تمام ابعاد فکری ،اجتماعی و سیاسی به کار بگیریم  تقوای الهی همان تقوایی است که شهید حاج قاسم سلیمانی را عزیز ملت ایران کرد وایشان را به عالی ترین درجه ولایتمداری و بصیرت رساند.

۰۹ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،صبح امروز رضا رنجبر کریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان در اجتماع بزرگ گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ در میدان ابراهیم  اذعان کرد:مردم رفسنجان همیشه در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی پیشقدم بودند که این بزرگ منشی و بصیرت را میستاییم .

وی بیان کرد:زمانی که ملت ایران در سال ۱۳۸۸ متوجه شدند عده ای اخشاشگر به بهانه ی تقلب در انتخابات فضای جامعه را غبار آلود کردند ، به مجلس امام حسین (ع) و مرجعیت توهین کردند و به دشمن ناامید و در پستو خزیده جرات فتنه گری  دادند به میدان امدند و با رهبری امام خامنه ای هویت دینی و انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیدند و فتنه گران ناکام گذاشتند.

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان گفت : باید برای اینکه  فتنه ها تکرار نشوند تقوای الهی را در تمام ابعاد فکری ،اجتماعی و سیاسی به کار بگیریم  تقوای الهی همان تقوایی است که شهید حاج قاسم سلیمانی را عزیز ملت ایران کرد وایشان را به عالی ترین درجه ولایتمداری و بصیرت رساند که اگر به تقوای الهی برسیم راه های نفوذ دشمن بسته خواهد شد .

رضا رنجبر کریمی عنوان کرد: اگر تلاش نکنیم که در دایره ولایت الهی قرار بگیریم نتیجه‌اش اخوت شیطانی می‌شود.اخوت شیطانی‌ همان اخوتی بود که مالک اشترها را تندرو خطاب می‌کند و ابوموسی‌ها را اعتدال معرفی می‌کند.

وی افزود:اگر در دایره اخوت شیطانی قرار گرفتیم آرام‌آرام زمینه‌ساز فتنه می‌شویم که نمونه آن را در سال ۸۸ آن را مشاهده کردیم.

رضا رنجبر کریمی تاکید کرد: پس از شکل گیری هر حادثه و جریان تلخ و شیرین در طول انقلاب اسلامی بلافاصله جریانی تحت عنوان جریان تحریف ایجاد میشود که سعی کنند با روایت‌های گوناگون جنگ روایت راه بیندازند.

رنجبر کریمی ادامه داد: درجنگ روایت  تحریف واقعیت را پیش می‌گیرند و اگر واقعیت تحریف شد آن وقت حق جای خود را به باطل می‌دهد و جای شهید و جلاد عوض می‌شود.

وی در پایان گفت:مسئولین باید خدمت به مردم را بزرگترین افتخار برای خود بدانند. اگر مدیری روحیه جهادی ندارد باید مسئولیتش را به مدیری دیگر واگذار کند تا مشکلات مردم در جامعه مرتفع شوند زیرا ما مسئولین مدیون خون شهدا و مردم هستیم و باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا غمی از روی دل مردم برداریم.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 17 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.