منو

عضو جمعیت جهانی حامی مقاومت:حاج قاسم الگوی جوانان کشورهای اسلامی است

عضو جمعیت جهانی حامی مقاومت، شهید سلیمانی را الگوی جاودانه آزادگان جهان برای مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان دانست.

۱۱ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،یحیی قدار ظهر شنبه در جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه ما از ۹۰ کشور در سراسر جهان در کرمان گرد هم جمع شده‌ایم تا راه مقاومت را با الگو گیری از سردار سلیمانی ادامه دهیم.

وی افزود: به نمایندگی از همه اعضای «جمعیت جهانی حامی مقاومت» در سراسر دنیا آمده‌ایم تا با «جهان مرد» مقاومت سردار سلیمانی تجدید پیمان کرده و روحمان را تبرک و سنت مان را مستحکم کنیم، این مرد برای همه ما سنبلی است از آزادگی و ساده زیستی که ادامه راهش می‌تواند هزاران نفر را از بند ظلم آمریکا رهایی دهد.

قدار با بیان اینکه تا همیشه الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین مکتب سلیمانی است، عنوان کرد: از کشورهایمان آمده‌ایم و اینجا حضور داریم که جان ما را پاکیزه، عزم و اراده ما را استوار کنیم.

وی ابراز کرد: شهید سلیمانی الگوی بسیاری از جوانان است و این مساله مختص ایران و کرمان نیست بلکه هر کدام از ما که به نمایندگی از مردم کشورمان اینجا هستیم؛ هزاران نفر سرباز برای دفاع از مظلومان و پیروی در مرکز سلیمانی آماده اند.

ظهر امروز تعدادی از نمایندگان مجالس اسلامی و اعضای جمعیت جهانی حامی مقاومت در گلزار شهدای کرمان دور هم جمع شدند و به عزاداری پرداختند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.