منو

روایتی از «آن زمستان» در رفسنجان

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان گفت: مستند «آن زمستان» روایتی از زندگی آیت الله مصباح یزدی به مناسبت سالروز رحلت این عالم ربانی در رفسنجان اکران شد

۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار, حسین رمضانی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی مستند «آن زمستان» که در برگیرنده فصلی از زندگی آیت الله مصباح یزدی است، در جوار قبور مطهر شهدای گمنام مسجد امام خمینی(ره) شنبه 11 دی ماه اکران شد.

وی عنوان کرد: این عالم ربانی، عمر با برکت خود را در مسیر تربیت شاگردان و تبیین مبانی انقلاب اسلامی صرف نمود و لقب شهید مطهری زمان و علامه طباطبایی دوران که از جانب رهبر فرزانه انقلاب به ایشان اعطا شد که به درستی بیانگر جایگاه علمی و اثرگذارشان در حوزه و دانشگاه است و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان به مناسبت ایام رحلت این عالم ربانی، فیلم «آن زمستان» را اکران کرد.

وی بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی حقیقتاً نقش فراوانی در تربیت و آموزش بسیاری از طلاب و دانش‌پژوهان ساحت علم و معرفت داشت و این استاد معزز تمام حیات با برکت خویش را صرف خدمت به دین و تدریس علوم دینی و بر جا گذاشتن آثاری گران سنگ و شاگردانی بزرگوار نمودند و نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی، مدیون این تلاش گران سنگ ایشان هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان تصریح کرد: مسلماً گرامیداشت و پاسداشت یاد این بزرگواران که به نوعی جزو تاریخ و میراث معنوی ملی و دینی‌مان محسوب می‌شوند، می‌تواند در الگوسازی برای نسل جوان مفید باشد و اقدام اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان در این راستا بود.

شایان ذکر است این برنامه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و با همکاری جشنواره مردمی فیلم عمار و پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) مسجد حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.