منو

نهضت آبرسانی «مرد میدان»/افتتاح پروژه آبرسانی به 63 روستای کرمان

به مناسبت هفته مقاومت، سومین مرحله از افتتاح طرح‌های آبرسانی قرارگاه مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان با محوریت روستای قنات‌ملک آغاز شد

۱۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، به مناسبت هفته مقاومت، سومین مرحله از طرح‌های آبرسانی قرارگاه مرد میدان شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان با محوریت روستای قنات‌ملک افتتاح و همچنین عملیات اجرایی ساخت 400 وامن مسکونی ویژه نیازمندان و مددجویان کمیته امداد نیز با مشارکت بسیج سازندگی آغاز شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این ارتباط اظهار داشت: طرح آبرسانی به تعداد 63 روستا طی هفته مقاومت افتتاح شد که در این طرح تعداد 10 هزار و 732 خانوار با جمعیت بیش از 28 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره کلنگ‌زنی 400 واحد مددجویی در استان کرمان با محوریت روستای قنات‌ملک در شهرستان رابر افزود: ما باید برای مردم نوکری کنیم چون این مردم ایران را سربلند کردند که نامش اکنون در دنیا می‌درخشد.

معروفی با اشاره به طرح‌های آبرسانی در قالب قرارگاه مرد میدان حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: برای امسال 402 روستا برای آبرسانی با هماهنگی آبفای شهرستان‌ها، مسئولان اجرایی، گروه‌های جهادی و مشارکت بسیج سازندگی سپاه آبرسانی می‌‌شوند که 260 روستا با همت واقف آقای ابراهیمی و 142 روستا 100 درصد توسط سپاه کار انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در هر مرحله 63 روستا به مناسبت سن پربرکت حاج‌قاسم افتتاح می‌شود، گفت: تاکنون در هفته وحدت، هفته بسیج و هفته مقاومت افتتاح پروژه‌ها انجام شده و دهه فجر و پایان سال و سوم خرداد اینده نیز افتتاحداریم.

وی با تأکید بر اینکه همه اقدامات انجام شده با روحیه انقلابی که پای کار هستند انجام می‌شود، بیان کرد:امیدواریم تا پایان سال 1401 اگر با همین روحیه جلو برویم مشکل اکثر روستاها را در حوزه آبرسانی حل می‌کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.