منو

آرامش روی خوش به رفسنجان نشان می دهد

شهردار رفسنجان در پیامی که به مناسبت «روز رفسنجان» منتشر شد، از محوریت آرامش در تعریف پروژه های جدید مدیریت شهری خبر داد.

۱۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، در متن این پیام آمده است:

رفسنجان از دیرباز کانون توجه و نقطه عطف حرکات تاریخی و پایگاه مهم انقلاب در کشور بوده است؛ دیار مردان و زنان سختکوشی که همیشه زمان مشعل انقلاب را فروزان نگه داشته اند و با کوششی وصف ناپذیر خاک را به هنر کیمیا کرده اند؛ زمانی به عنوان بزرگترین تولید کننده پسته دنیا و دیگر بار به عنوان دارنده بزرگترین معادن مس روباز به جهانیان فخر فروخته اند.

شهرستانی که روزگاری رونق اقتصاد ایران و دنیا از او وام میگرفت و سهم بزرگی از صادرات غیرنفتی را به خود اختصاص داده بود، اما اکنون بیش از گذشته نیازمند مراقبت است و باید دنیا روی دیگرش را به او نشان دهد.

امید دارم در آستانه ورود به قرن جدید و در شروع فصل نو مدیریت شهری و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به نام «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» لقب گرفته است، با همراهی همه مسئولین، شهروندان و دلسوزان، تداوم موفقیت رفسنجان را شاهد باشیم و برای مردم دیار فاتحان اروند، که نجابت گوهر وجودی آنهاست، روی خوش آرامش را به ارمغان آوریم.

هفته رفسنجان شناسی فرصت مناسبی است تا تمام آنچه در این سال ها بر رفسنجان گذشته به نمایش درآید و زمینه ای برای ارائه راهکارهای منطقی و اجرایی به منظور رفع مشکلات و چالش های این سرزمین فراهم شود.

این رویداد را که به یمن «روز رفسنجان» رخ داده است، غنیمت شمرده و از خداوند متعال برای آنان که در برپایی و استمرار حرکت های نو و شایسته کوشش می کنند، آرزوی توفیق و سرافرازی دارم.

مجید کهنوجی
شهردار رفسنجان


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.