منو

انتشار خبر اعلام وصول استیضاح وزیر بهداشت به نقل از بنده نادرست است/ قدردان دلسوزان حوزه سلامت هستیم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان گفت: امروز خبری به نقل از بنده در خصوص اعلام وصول طرح استیضاح وزیر بهداشت به هیات رییسه منتشر شده که کاملا نادرست است و بنده چنین اظهاراتی نداشته ام.

۱۹ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، دکتر محمدعلی محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم ضمن رد این خبر، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، همواره قدردان مدافعان سلامت و مسئولان جهادی و دلسوز حوزه سلامت بوده است و هدف ما، تعامل با وزارت بهداشت برای ارتقای سلامت مردم ایران است.
گفتنی است ظهر امروز برخی رسانه ها در خبری اشتباه و به نقل از دکتر محسنی بندپی، از اعلام وصول استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در هیات رئیسه مجلس با ۲۲ امضا خبر داده بودند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.