منو

پوستر پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه رونمایی شد

آئین رونمایی رسمی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه و راه اندازی دبیر خانه دائمی این جشنواره در رفسنجان در دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار شد.

۲۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار,محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آئین رونمایی رسمی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه و راه اندازی دبیر خانه دائمی این جشنواره در رفسنجان در نمایشگاه «رفسنجان در یک نگاه »  اذعان کرد:جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در آغازین دوره های خود با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار شد که همان حمایت ها باعث ایجاد دبیرخانه دائمی در رفسنجان و برگزاری این جشنواره در گستره ملی و فرا ملی شد .

علیزاده بیان کرد:برگزاری این جشنواره بر عهده یک موسسه غیر دولتی است که باعث میشود دیگر دولت نقش تصدی گری نداشته باشد و کار حمایتی و نظارتی خود را دنبال کند .

وی با اشاره به اینکه نگاه متفاوت و مثبت افراد باعث رقم خوردن اینگونه رویداد ها میشود، افزود : خوشحالم که شهردار رفسنجان نگاهی مثبت به فرهنگ و هنر دارد که امیدوارم الگویی برای دیگر شهرداران شود . شهرداری ها در کنار فعالیت های زیر بنایی و عمرانی باید نگاه مثبت حمایتی به حوزه های فرهنگی داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد:موسسات استان کرمان آمادگی برگزاری رویداد های بسیاری دارند که برگزاری این رویداد ها نیازمند حمایت است و دولت 10 درصد حمایت خواهد کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه ایجاد دبیر خانه دائمی جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در رفسنجان یک اتفاق خوب است ،گفت:در استان کرمان برای تعدادی از رویدادها دبیر خانه دائمی بخاطر مشخص نبودن وضعیت حامی ها شکل نمیگیرد   که این خود یک معضل بزرگ است و ایجاد یک دبیرخانه دائمی باعث میشود اجراکننده جشنواره با اتمام یک جشنواره به فکر و برنامه ریزی جشنواره بعدی باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: با حمایت دستگاه و صنایع  میتوان تکلیف دبیر خانه های رویداد های استان کرمان مشخص کرد و شاهد اتفاقات خوبی باشیم .

علییزاده اظهار کرد:این جشنواره نقش مهمی در کشف و استعداد یابی خوانندگان ،مجریان وکمدین ها در سطح کشور دارد و همچنین در جهت ارتقا کیفی این حوزه ها موثر بوده است.

در ادامه آیین صمد قربان‌زاده دبیر جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه با توجه به اینکه دوره های سوم و چهارم  جشنواره ستاره های صحنه در کرمان برگزار شد تاکید کرد: خوشحالیم که دبیرخانه دائمی این جشنواره با حمایت مجتمع مس سرچشمه  رفسنجان ،شورا اسلامی و شهرداری رفسنجان ، باشگاه فرهنگی ورزشی مس و دانشگاه ولیعصر (عج) به رفسنجان اعطا شد.

صمد قربانزاده افزود: این جشنواره با افق رفسنجان ۱۴۰۴ در راستای فعالیت های آموزشی و پژوهشی استراتژیک بلند مدتی را دنبال میکند.

دبیر جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه گفت: در هفته آینده در رفسنجان استعدادیابی دو رده سنی 7 تا 12 سال و 13سال به بالا سال در رشته‌های  بازیگری ،گویندگی و استندآپ کمدی انجام خواهد شد در مرحله بعد وارد آکادمی ستاره‌های صحنه می‌شوند و به سمتی تولید اثر خواهند رفت و جشنواره در پارک ها و محلات برگزار خواهد شد .

 

 

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.