منو

امام جمعه رفسنجان:نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم پایه است

حجت الاسلام عسکری تاکید کرد:اصل نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم پایه است که ادارات شهرستان با رعایت موازین شرعی و اخلاقی در دهه مبارک فجر برنامه های شاد ،جدیدی را برای حضور مردم در صحنه ارائه دهند .

۲۷ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اذعان کرد:انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود که ادارات و دولت بعد به تبع این انقلاب مردمی شکل گرفتند .

وی بیان کرد:اصل نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم پایه است که دهه مبارک فجر باید به گونه ای برگزار شود که مردم در صحنه حضور داشته باشند .

حجت الاسلام عسکری افزود : همانگونه که ایام محرم و مراسم سالگرد و بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مردم برگزار میشود و در نهایت سایر دستگاه ها  پشتبانی میکنند در این دهه مبارک هم باید با رویکردی جدید برنامه هایی ارائه دهیم که جلوه مردمی داشته باشد .

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مراسم های ایام فاطمیه را بدون حضور مردم برگزار کردند ،عنوان کرد:رعایت سلامت مردم یک محور مهم است با توجه به شرایط بیماری کرونا هنوز تصمیمی در جهت برگزار راهپیمایی ۲۲بهمن گرفته نشده است .

وی تاکید کرد:ادارات شهرستان با رعایت موازین شرعی و اخلاقی در دهه مبارک فجر برنامه ها شاد ،جدید و متنوع ای را ارائه دهند .

در پایان رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تاکید کرد؛الویت برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر سلامتی مردم است، حفظ سلامت مردم از اهم برنامه هاست و کلیه برنامه ها منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه نحوه برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نامشخص است ،گفت:هفده کمیته تخصصی و مردمی برای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان رفسنجان تعریف و برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.