منو

تکمیل پروژه ها نیمه تمام آموزشی استان کرمان تا پایان۱۴۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد:تمامی پروژه های فضاهای آموزشی استان کرمان که بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشتند تا پایان ۱۴۰۱  با اولویت خوابگاه‌های دانش‌آموزی به بهره برداری خواهند رسید .

۰۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،صبح امروز رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین معارفه حسین شفیعی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) تاکید کرد:نظامی که امروز در اختیار مسئولین گذاشته شده است حاصل فداکاری های بیش از ۲۳۰هزار شهید است که اگر مسئولیت‌ها تلاش و کوشش باشد تبریک دارد اما اگر زحمت و مشقت باشد تأسف‌بار است.

وی گفت :مسئولیت در حوزه آموزش و پروش وقت نمیشناسد وهمچنین بار آموزش و پرورش و با آمدن ساعت ۷:۳۰ تا۱۴:۳۰ به منزل نخواهد رسید برای تربیت نسل جوان و مدیران آینده باید حدودا ۱۸ساعت در روز کار کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد:خوشبختانه شهرستان رفسنجان یکی از مناطقی است که در حوزه اقتصادی خداوند به آن نعمت های بسیاری اعطا کرده است و حتما باید از ظرفیت شورای اداری شهرستان استفاده شود.

رضا رضایی بیان کرد:بیش از ۸۰درصد حمعیت ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و برای ایجاد توسعه پایدار باید نیرو تربیت کرد که با دست خالی تربیت نیرو امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: آموزش و پرورش را نمیتوان با خرید خدمات آموزشی اداره کرد باید از طرق برگزاری آزمون ،دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ نیرو وارد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان باتوجه به اینکه  نیرو های آموزش و پرورش رتبه بندی و ساماندهی خواهند شد و همچنین بیمه آنها اصلاح و تکمیل میشود ،عنوان کرد : استاندار فضای آموزشی استان کرمان از متوسطه کشوری کمتر است که باید نوسازی مدارس در مدت سه سال استاندار متوسط فضای آموزشی استان کرمان  را به متوسطه کشوری برساند .

رضایی افزود:تمامی پروژه های فضاهای آموزشی که بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشتند تا پایان ۱۴۰۱  با اولویت خوابگاه‌های دانش‌آموزی به بهره برداری خواهند رسید .

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.