منو

پیام قدردانی کرمانی‌ها از رئیس ‌جمهور؛ سفر کوتاه اما پربرکت بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پیام تقدیر از سفر سرزده رئیس جمهور به مناطق سیل‌زده استان کرمان اعلام کردند: از طرف مردم استان کرمان، دیار سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئولان از سفر امیدبخش و پرخیر و برکت رئیس‌جمهور به استان کرمان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

۰۴ بهمن ۱۴۰۰

 به گزارش به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و علی زینی‌وند استاندار کرمان با صدور پیامی از سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان تشکر کردند، متن به شرح زیر است:

مردم استان کرمان در مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جنوبی جمعه اول بهمن ماه شاهد حضور صمیمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع خود بودند.

این سفر از پیش برنامه‌ریزی نشده در حالی‌که که سیل، شرایط زندگی را در روستاهای سیل‌زده دشوار کرده بود سیلی از امید در دل مردم زنده کرد‌ و انگیزه نیروهای مردمی، جهادی، ارتش، سپاه، بسیج، هلال‌احمر، راهداری، ستاد مدیریت بحران و دیگر نهادها و دستگاه‌ها را در خدمت‌رسانی به مردم دوچندان کرد.

سفر رئیس جمهور به استان در حالی‌که کمتر از ۱۲ ساعت از بازگشت ایشان از سفر مسکو می‌گذشت حاکی از دغدغه‌مندی، مردمی بودن و جهادی بودن دولت سیزدهم و در راس آن رئیس جمهور محترم است که در سفر روسیه و پیش از آن نیز پیگیر رسیدگی به امور مردم سیل‌زده بودند.

سفر معاون اول رئیس جمهور، وزرای کشور و جهاد کشاورزی در همین راستا انجام شد.

حضور بی‌تکلف آیت‌الله رئیسی در بین مردم، بررسی میدانی اوضاع و نیازها و اعلام تصمیمات کارگشا و مهم از جمله احداث سیل‌بند در شهرستان‌های جنوبی برای جلوگیری از بروز سیل و خسارت‌های شدید، جبران خسارت‌ها به منازل، اثاثیه و دام‌ها و سرعت‌بخشی به ترمیم راه‌ها از نتایج ارزنده این سفر کوتاه اما پربرکت برای مردم‌استان و مخصوصا مناطق سیل‌زده شرق و جنوب بود.

اینجانبان از طرف مردم استان کرمان، دیار سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئولان از سفر امیدبخش و پرخیر و برکت رئیس‌جمهور به استان کرمان تقدیر و تشکر نموده و توفیق بیش از پیش ایشان در خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.