منو

میزان خسارت سیل اواخر فروردین‌ماه سال ۹۹ در کرمان چقدر شد؟

خسارت‌های سیلاب در بخش‌های مختلفی از جمله آسیب به جسم راه‌های اصلی، رویه‌های آسفالتی و شنی، تخریب شانه‌ها، آبشستگی و آسیب به برخی قسمت‌های راه‌های فرعی و روستایی، تخریب پشت کوله‌های پل‌ها، تخریب آبنما‌های روستایی، تخریب جاده‌های خاکی روستایی در قسمت مسیر‌های سیلاب و رودخانه‌ها بوده است.

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گزارش ایستار احسان عراقی‌زاده معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: خسارت سیل به صورت عمده به راه‌های اصلی فرعی و روستایی در شهرستان‌های کرمان، سیرجان، بافت، رابر، ریگان، فهرج و به‌خصوص بخش‌های گلباف، شهداد و راین گزارش شد.

او اظهار داشت: خسارت‌های سیلاب در بخش‌های مختلفی از جمله آسیب به جسم راه‌های اصلی، رویه‌های آسفالتی و شنی، تخریب شانه‌ها، آبشستگی و آسیب به برخی قسمت‌های راه‌های فرعی و روستایی، تخریب پشت کوله‌های پل‌ها، تخریب آبنما‌های روستایی، تخریب جاده‌های خاکی روستایی در قسمت مسیر‌های سیلاب و رودخانه‌ها بوده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: امسال تخریبی در حوزه پل‌ها و محور‌های اصلی بر اثر سیلاب‌های اخیر در این استان نداشتیم، زیرا از سال گذشته فرایند اصلاح رادیه و برید پل‌ها و حفاظت از جاده‌ها را آغاز کردیم و او با اشاره به اقدامات گسترده پیشگیرانه در حوزه تخریب راه‌ها و ابنیه ارتباطی در برابر خسارت‌های سیلاب استان کرمان عنوان کرد: عملیات‌های پیشگیرانه بسیار ارزان‌تر از بازسازی و احداث محسوب می‌شود.

عراقی‌زاده تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در زمینه پیشگیری، عملیات اجرایی تنظیم بستر رودخانه‌ها، تعمیر و احداث دریواسیون پل‌ها و احداث کانال دفع آب‌های سطحی و احداث قنو‌ها را در این استان اجرا کرده است.

او با بیان اینکه راهداری به معنی برنامه‌ریزی است افزود: پس از سیل سال گذشته برنامه‌ریزی عملیاتی در برابر سیلاب را آغاز کردیم و بر این اساس امسال کمترین آسیب به پل‌های استان کرمان وارد شد، اما تخریب در راه‌های روستایی، شنی و خاکی افزایش یافته است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.