منو

آغاز سمپاشی شبانه درختان نارون در رفسنجان

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان گفت: طرح سمپاشی و مقابله با آفات درختان نارون در سطح شهر بصورت شبانه از چهارشنبه 27 بهمن آغاز می شود.

۲۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، جهانگیر ملکی اظهار کرد: اکیپ سمپاشی سازمان فضای سبز شهرداری از روز چهارشنبه 27 بهمن اقدام به سمپاشی شبانه درختان نارون در سطح شهر می کند که این طرح به مدت ده روز ادامه دارد.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شد در این 10 روز، همه درختان نارون در سطح شهر سمپاشی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان تأکید کرد: این عملیات با رعایت کامل نکات ایمنی و فنی و استفاده از سموم استاندارد که کمترین آسیب زیست محیطی و بیشترین تأثیر گذاری را دارند توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان انجام می شود.

ملکی ادامه داد: عملیات سمپاشی درختان با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی و نیز جلوگیری از طغیان آفات هر ساله در چند نوبت انجام می شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان با بیان اینکه سعی بر این شده که سمپاشی در ساعات انتهایی شب صورت گیرد تا کمترین تردد شهروندان را در سطح شهر داشته باشیم، یادآور شد: اگر درختان در فواصل زمانی مشخص سم پاشی نشوند، مورد حمله آفات قرار گرفته و آسیب می بینند به همین دلیل برای اینکه فضای سبز شهری شادابی داشته باشیم چاره ای جز سم پاشی باقی نمی ماند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.