منو

استاندار کرمان: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند

استاندار کرمان گفت: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته و نظارت بر رستوران‌ها و اماکن اقامتی و گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

۰۷ اسفند ۱۴۰۰

  • به گزارش ایستار ، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور جمعی از مسئولان و ارتباط همزمان ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: از اعضای ستاد مقابله با کرونا و کادر درمان استان کرمان به‌واسطه تمام تلاش‌هایی که می‌کنند تشکر می‌کنم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مهمترین مسئله استان بحث واکسیناسیون مردم است گفت: از 32 فوتی کرونایی استان 62 درصد آنها معادل 22 هزار نفر اصلا واکسن کرونا دریافت نکردند و ایجاد تردید بین مردم که منجر به واکسن زدن نشود، اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه افراد 5 سال به بالا می‌توانند واکسن بزنند و حتما باید با واکسیناسیون پیشگیری کرد افزود: امکان واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس وجود دارد اما باید با رضایت والدین انجام شود.

زینی‌وند با بیان اینکه محدودیتی برای سفرهای نوروزی نداریم و از سوی ستاد ملی کرونا اعلام نشده است خاطر‌نشان کرد: فرمانداران آمادگی سفرهای نوروزی را داشته باشند و نظارت بر رستوران‌ها و اماکن اقامتی و گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان باید تکمیل واکسیناسیون خود را انجام بدهند گفت: در ایام نوروز اگر چه محدودیت نداریم اما نظارت بر رعایت شیوه‌های بهداشتی باید بیشتر شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: تعطیلی گسترده مدارس را به هیچ وجه نداریم اما به‌صورت اقتضایی اگر تعداد زیادی از دانش‌آموزان در یک مدرسه دچار بیماری کرونا شدند تعطیل شود و فرمانداران نظارت کنند.

وی با اشاره به اینکه  کشور از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها آسیب جدی دیده است و آموزش تعطیل‌بردار نیست افزود: همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مورد تاکید است و نباید عادی انگاری شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.